KPN

Reviews over Verkoper (m/v) bij KPN in Eindhoven

Een dag waarop niets loopt zoals het zou moeten is voor mij juist een uitdaging. Ik heb geleerd dat ik beter een situatie van meerder kanten kan bekijken alvorens te handelen. Heb ik veel mensen zien gaan en komen en de veranderingen die dat met zich meebracht zijn voor mij geen probleem geweest. Ik heb fijne collega's gehad en aan overgehouden.
Pluspunten
leuke team
Minpunten
tragets
Ik heb ontzettend veel geleerd binnen KPN, onder andere hoe ik een optimale klantgesprek kan voeren. Ik heb heel wat gesprekken gevoerd de afgelopen jaren en er zit zoveel diversiteit in de klantvragen maar de kern blijft het zelfde: Namelijk dat klanten zich gehoord willen voelen en een goede analyse cruciaal is om uiteindelijk tot een goed advies/oplossing te komen. Heel veel leuke collega's mogen leren kennen en mezelf kunnen ontwikkelen tot de persoon die ik nu ben. Mijn taken zijn inbound calls afhandelen waaronder: factuurvragen, storing vragen, klacht afhandelen, bestellingen voor de klant plaatsen. Binnen KPN heerst er een informeel cultuuur waarin we gezamelijke doelen hebben en er ook samen voor strijden. Hierin ben ik ook altijd kar trekker geweest mbt sales. De meeste uitdaging had ik in het voeren van kortingsgesprekken, waarin klanten specifiek om korting vragen maar hier niet voor in aanmerking komen. Echter blijkt achteraf dat dit juist hele leuke gesprekken zijn waarin je tijd neemt voor de klant en een " APK" check doet op het huidig abbonement en ze toch tevreden kunnen ophangen. Het leukste van deze baan vind ik de diversiteit aan klantvragen, klantcontact en de invloed die ik heb om dit te doen. Echter mis ik wel de fysieke contact met klanten.
Pluspunten
goede sfeer en flexibele werktijden zelf inplannen
Minpunten
Weinig doorgroeimogelijkheden, fysieke contact.
we belde natuurlijk 8uur lang dus in de pauzes konden we lekker chillen zoals tafel voetbal of tv kijken.
KPN. Comercieel Medewerker Klachtenafhandeling. Het werk bij KPN heb ik als erg prettig ervaren. Leuke collega's, fijn managment. De dag bestond uit het ontvangen en verwerken van klachten.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Minder fijne werkomgeving. Qua airco.
KPN is een mooie werkgever om voor te mogen werken, echter word je snel van het kastje naar de muur gestuurd. Zowel klanten als interne klanten.
Pluspunten
A-merk
Minpunten
bureaucratisch