KPN

Reviews voor Trainer (m/v) bij KPN

Ik heb hier erg veel geleerd en veel Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
Kpn is het leuk werken veel mogelijkheden echter wel een hoge werkdruk en zelfstandig zijn of initiatief nemen kan soms een pre zijn.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor medewerkers
Minpunten
Oude medewerkers blijven hangen in oude gewoontes.
Ik heb me bij KPN kunnen ontwikkelen van 'eenvoudige' helpdeskmedewerker tot trainer en coach waarbij ik voor de laatste functie ook een training heb gekregen. Natuurlijk is de praktijk de beste opleiding. Het werk van de helpdeskmedewerker wordt vaak onderschat, maar omvat erg veel kennis rond procedures, processen en techniek, en natuurlijk de broodnodige communicatieve en commerciële vaardigheden - kortom je bent een duizendpoot. Om deze mensen te mogen trainen en coachen heb ik altijd als een voorrecht beschouwd. Vooruitgang boeken is het mooiste van mijn vak, vaak maar niet altijd bereikbaar. Het allerleukste bij KPN is het ongedwongen contact met de collega's, het lastigste is de commerciële druk en de vele veranderingen in port folio, processen en procedures.
Je krijgt elke dag te maken met mensen die problemen ervaren thuis m.b.t. internet, televisie en telefoon. De klanten bellen ons op en wij helpen ze om het probleem op te lossen. Wat ik heb geleerd heb en nog steeds verder door ontwikkel is het geduld hebben en veel kunnen luisteren. Mijn oude collega's waren allemaal enthousiast en gezellig, geen dag was het zelfde. Het moeilijkste gedeelte van de werkzaamheden was, als er een probleem opdook dat je het z.s.m. moest oplossen maar soms komen er momenten dat de collega's er niet uit kwamen en hierbij kwamen ze naar mij toe voor hulp. Mooiste was dat je mensen begeleidt om beter te worden dan dat ze de dag ervoor waren.
Pluspunten
Leuke kantine
Minpunten
Te veel druk om de werkvloer
Bij KPN Contact heb ik altijd met veel plezier gewerkt. Het directe contact met collega's en de groei die ik bij hun zag door mijn coaching of training was zeer motiverend. Doordat er veel Ă©Ă©n op Ă©Ă©n contact was met de medewerkers leerde je iedereen goed kennen. Dit gaf een extra basis voor mijn werkzaamheden.
Als trainer / Coach heb ik veel kunnen betekenen voor mijn mede collega's. Elke dag de medewerkers motiveren. Tevens samen een plan van aanpak maken om zo samen zijn/haar doelstellingen te bereiken.