KPN

Reviews voor Technische Helpdesk Medewerker (m/v) bij KPN

een typische dag op werk bevatten op tijd zijn 15 minuten van te voren om je pc op te kunnen starten eenmaal opgestart inloggen voor uren, programma's opstarten vervolgens klaar maken voor de aanvang van klanten die storing hadden met eventueel hardware/ software het bieden van hulp met Empathies vermorgen voor klanten om ze te woord staan die niet altijd evenveel Empathie hadden voor jou klanten hun koopmotief te achterhalen en hun over te halen om die van kpn te gebruiken het leukste dat ik vondt van me baan was klanten helpen en het gaf me een voldoening om hun ondanks hun nare ervaringen toch nog het gesprek te kunnen afsluiten waarbij ik wist de klant was tevreden probleem opgelost !
Pluspunten
het werksfeer
Minpunten
doorgroei
Met veel plezier heb ik altijd bij KPN gewerkt, nu tijd voor een nieuwe uitdaging
Minpunten
Teambilding staat hoog in het vaandel bij KPN samen kunnen we alles en ik heb een geweldige communicatie trainingen mogen ontvangen met als resultaat een persoonlijk groeiproces in de 17 jaar dat ik klantexpert coach vraagbaak ben geweest bij KPN.
Genoeg doorgroeimogelijkheden indien je dit maar aangeeft. Veel mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Prima interne opleiding waar genoeg budget voor beschikbaar is
KPN is een goed bedrijf dat staat als een huis. De voorzieningen voor koffie/thee of iets te eten zijn ook goed. Helaas zijn er weinig doorgroeimogelijkheden.
Pluspunten
gratis koffie/thee/soep
Minpunten
lunchen betaal je voor
Een typische werkdag is er 1 dat je aankomt en gewoon lekker zelfstandig aan t werk gaat. En ook weet wat de target van de week is. En er gewoon samen voor zorgen dat we t redden. En mocht ik t werk al af / rond hebben dan help ik gewoon een collega. Al gaat dan ten koste van mn tijd dat ik al vrij ben. Is dat niet erg, daarom zijn we een team toch. Ik heb vooral geleerd dat t heel belangrijk is om te weten we wij als team willen/ moeten behalen zodat we goede cijfers behalen. Mn collega's waren jong, dynamisch en vooral open tegen elkaar, dat maakt t samenwerken zoo makkelijk. Moeilijkste maar voor t meest uitdagend s dat we de lat steeds hoger legde. Leukste van de baan is we om de week een dagstart hadden en zo je nieuwe ideen, plannen,problemen waar je tegenaan liep of suggesties kon delen.
Pluspunten
Bij elk probleem kon je bij je Supervisor terecht
De klant belt op als hij problemen heeft met internet, televisie of telefonie, soms moet er een monteur langsgestuurd worden en dat duurt een paar dagen.
Brede functie op het gebied van storingen, hulp aanlsluiting , facturen en overige voorkomende vragen
Pluspunten
Veel trainings aanbod / volgen van opleidingen
Minpunten
Sales bij elke storing
Klanten te woord staan, en deze zo goed mogelijk ondersteunen in zowel technische gedeelte als facturatie. De omgang van collega's en managers is goed, er hangt een gezellige werksfeer.
Pluspunten
Bonus
Bij KPN werd je een beetje aan je lot overgelaten. Als je je mond niet open deed dan gebeurde er verder ook niets. gelukkig heb ik wel de mogelijkheid gekregen om meerdere skills te hebben, en dat ik bijvoorbeeld niet alleen klanten hoefde te bellen om een afspraak te maken. Jammer was dat onze afdeling werd geautomatiseerd, zodoende dat mijn dienstverband beeindigd werd.
De gehele dag gebeld worden met technische problemen met de computer of het aansluiten ervan. Ik heb daardoor een beter inzicht gekregen in de techniek van de computers en het aansluiten ervan op de telefoonlijn van KPN. Ik had daar hele leuke collega's, het werk was eentonig en saai. Het moeilijkste van de baan was dat binnen het grote KPN nooit iets even snel kon worden uitgevoerd of opgelost. Dan moest je vaak de klanten teleurstellen zonder daar zelf grip op te hebben.
Pluspunten
Minpunten
weinig tijd gegund om klanten te helpen minimaal 6 per uur.
  1. Technische Helpdesk Medewerker (m/v)