KPN

Reviews over Medewerker Klantenservice (m/v) bij KPN in Eindhoven

Onder de collega's heerst een informele sfeer. Iedereen helpt elkander graag en zet zich- of haarzelf met graagte in om de klant zo goed mogelijk van dienst te zijn. Afhankelijk van de drukte, want dit kan per uur verschillen, heb je veel interactie met de collega's. Niet alleen leer je elkaar zo in no-time kennen maar leer je ook veel over een breed scala aan klantvragen en ervaringen. Het management houd je scherp om de afdelingsdoelen te behalen. Ook jouw persoonlijke doelen worden 1 op 1 besproken, deze kunnen anders zijn dan die van andere collega's. Het voeren van weerstandsgesprekken is niet het leukste van het werk maar is wel erg uitdagend. Om een gesprek waarin de klant erg emotioneel is tot een goed einde te brengen voor alle partijen vergt soft skills die niet iedereen van nature bezit. Het leukste van de baan is de vriendschappen die je opbouwt met de collega's. Het bespreken van mogelijke verbeteringen, gesprekstechnieken onderzoeken en het delen van successen.
Pluspunten
Informele werksfeer
Minpunten
De lat ligt hoog
Als klantenservice medewerkster op de service afdeling heb ik heel fijn ervaren, gezellige werksfeer.
De bedrijfscultuur is geweldig. is een dynamische bedrijf met veel veranderingen. Ik heb me goed ontwikkeld binnen Kpn en veel geleerd.
Een leuke bedrijf om in te werken. Biedt veel hulp en begrip voor personeel. Managers hebben een goed luisterend oor en helpen graag indien zich problemen voorkomen zowel op werk als prive. Ik heb met veel plezier gewerkt in dit bedrijf en moest helaas stoppen vanwege zwangerschap complicaties.
Pluspunten
goed georganiseerd
Minpunten
drukke periodes soms
Bij KPN op de live-chat afdeling ervaar ik veel variatie in het werk. Meerdere klanten op hetzelfde moment helpen via de chat. Vragen over betalingen,compensaties, correcties, openstaande facturen maar ook zeker veel technische vragen over storingen of het installeren van nieuwe diensten.
Pluspunten
Mogelijkheid om thuis te werken
Informeel bedrijf, klantenservice skills goed kunnen ontwikkelen.
Goede doorgroeimogelijkheden, fijne collega's en klantencontacten.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
Het was een zeer professionele team waarmee ik werkte in mijn stage periode. Je werkt voor een topbedrijf. Collega's waren allemaal vriendelijk.
Pluspunten
Echte werk omgeving
Minpunten
Te weinig werk voor een stagaire
Opleiding was prima, het vervolg minder.Het moet niet kunnen dat er een persoon (coach) die jou om wat voor vage redenen ook niet mag als persoon (30 jaar jonger dan ik)het weet te presteren om mij met vage redenen die nergens op berusten kan ontslaan.Zeker ook omdat manager door langdurige afwezigheid alles klakkeloos overnam en dus geen zicht had op mijn presteren.Cijfers waren goed, gemiddeld wat teamprestatie betreft, daar lag het dus zeker niet aan.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
beslissingen nemen zonder goed overleg of met mensen die zicht hebben op situatie
De opleidingstijd was uitstekend verzorgd. En het team waarmee ik samenwerkte was een heel leuk team.Jammergenoeg is het zo dat de verwachting die men schept in de opleiding niet geheel overeenkomt met de praktijk op de werkvloer.Ik had de pech dat ik een (sociaal) slechte coach trof.Een coach mag zich niet laten leiden door persoonlijke motieven.De baan was vrij pittig doordat je veel "lastige, ontevreden " klant gesprekken moest omzetten naar een tevreden klant en de constante wachtrijen, veel druk dus.Het leuke is dan natuurlijk dat je klanten die boos beginnen om kunt zetten naar een tevreden klant die dat ook nog eens uitspreekt.Ik heb geleerd dat je nog zo lief , inlevend kunt doen naar je leidinggevende of begeleider je niet alles over je heen behoeft te laten gaan. Het is jammer dat een persoon je het leven zo zuur kan maken dat je geen kant meer op kunt.
Pluspunten
prima opleidingspersoneel.
Minpunten
te hoge werkdruk, gaat ten koste van kwaliteit.
het was een goede een leerzame werk omgevingleuke collega's
Pluspunten
veel leervaardigheden
  1. Medewerker Klantenservice (m/v)