KPN

Reviews voor Manager (m/v) bij KPN

Grote mate van ontwikkeling en drang om te verbeteren.
Pluspunten
Producten en diensten
Minpunten
Werkdruk
10 jaar bij dit bedrijg gewerkt maar vanaf dag 1 werd ik al gewaarschuwd om niet teveel op te vallen. Alles wat je extra doet is dankjewel maar wordt niet gewaardeerd. In alle disciplines moet je dagelijks achterom kijken of iemand geen mes in je rug zet. Ik heb als manager zowel bij KPN Retail als CS diverse afdelingen doorlopen. Survival of the fittest is daarbij het credo. opdrachgekrgen
Pluspunten
Betaalt erg goed!
Minpunten
Stress en altijd op je hoede zijn
Organisatie die goed probeert mee te gaan met de ontwikkelingen van de markt. KPN is echter een log en groot bedrijf en heeft moeite om de veranderingen volledig door te voeren. De veranderingen in de markt gaan te snel om het volledige bedrijf tijdig te laten mee veranderen, voordat de volgende verandering aankomt. KPN is een mooi bedrijf waar je jezelf uitstekend kan ontwikkelen, de ruimte krijgt daarvoor maar wel de kansen die voorbij komen zelf moet pakken. Doe je dit, dan kan je mooie ervaringen opdoen en een mooie toekomst voor jezelf uitstippelen.
Pluspunten
Ruimte om te ontwikkelen en groeien
Minpunten
De veranderingen stapelen op en zijn niet bij te houden
Prettige werkgever, goede opleidings faciliteiten, prima werk/privé balans.
Pluspunten
Volop mogelijkheden om door te groeien naar andere functies
Als je een idee hebt en je weet er de juiste mensen achter te krijgen is er altijd ruimte om het uit t voeren.
helaas kon ik door een reorganisatie na 18 jaar niet meer blijven.
Pluspunten
werdt goed geluisterd naar de medewerkers
De bijeenkomsten starten met een kop koffie en een ontspannen praatje met elkaar. Vervolgens wordt de stand van zaken besproken, de taken verdeeld en ga je eventueel in gezamenlijk overleg aan de slag met je werkonderdeel. Problemen worden gezamenlijk aangepakt. Prettige collega's. De teams zijn qua samenstelling bijna nooit eender. Het moeilijkste van de baan is de arbeidsintensiviteit. Je moet fysiek fit en mentaal stabiel zijn om een hoge kwaliteit te verwezenlijken. Het is zeer afwisselend werk.
Als ik door de laatste reorganisatie niet geraakt zou zijn zou ik gewoon nog lekker door gaan met het werk waar ik mij lekker bij voelde. Maar ieder nadeel heeft zijn voordeel ....nu heb ik de mogelijkheid om verder te kijken, naar iets nieuws, naar een nieuwe uitdaging.
KPN is een bedrijf dat midden in de samenleving staat, zowel voor consumenten als zakelijke klanten. KPN is aan het veranderen van een telecombedrijf naar een ICT bedrijf.
Pluspunten
ontwikkelmogelijkheden
Minpunten
veel veranderingen
Binnen een groot bedrijf als KPN kun je gemakkelijk veel verschillende ontwikkeltrajecten doormaken en continu de uitdaging opzoeken.
Kpn is een dynamisch bedrijf waar je als manager soms de ad ho in gesdrukt wordt. hier moet je mee om kunnen gaan
hectisch veel mensen en vakkennis directie twijfelachtig niets elke dag weer anders
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarde
Minpunten
re-organisatie
Als Channelmanager ben ik de spin in het web van de organisatie. Ik link alles wat op het hoofdkantoor gebeurd met de winkels. Ik zorg er voor dat de juiste zaken gecommuniceerd worden en in de juist context landen in de winkels. Leukste hieraan is dat het continu afwisselend is en veel uitdaging bied.
Pluspunten
Veel vrijheid in in delen tijd
Minpunten
Weinig ruimte voor creativiteit
Mijn baan bij KPN was erg leuk. Ik heb veel geleerd over mijzelf, maar ook het team helpen ontwikkelen. Coachen was altijd de leukste uitdaging. De medewerkers persoonlijk leren kennen, zodat ik ze zo goed mogelijk kon helpen ontwikkelen naar een hoger niveau.
Pluspunten
Goede reiskosten
Minpunten
Geen vaste contracten
Leuke werksfeer, prima beloning en groot bedrijf. Bedrijf kent steeds meer plattere structuur en is stappen aan het maken op het gebied van het werken simpel maken.
Prima werkgever en veel geleerd en veel mogelijkheden gehad.
Pluspunten
Goede CAO
Minpunten
Grote reisafstand
een leuke leer volle dag Elke dag leerde ik weer wat bij. leuke collega`s.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
geen mobiel aan op het werk
In mijn laatste functie binnen KPN IT Solutions, heb ik heel veel vrijheid gekregen voor het uitoefenen van mijn functie als Records Manager. Door de integratie van KPN IT Solutions binnen KPN Nederland, was er geen plaats voor Records Management. Ondanks dat ik heb aan kunnen tonen dat er hierdoor zeer veel risico's zijn, vond men het niet nodig om hiervoor deze functie in het leven te roepen en accepteren zij de aangetoonde risico's.
1 Jaar manager geweest en in dat jaar de winkel weer opgebouwd met een goed team.
Thuiswerk mogelijk.Resultaat gericht werken.Wisselende directie.Leuke collega's.Het omgaan met gaande reorganisaties.Vrijheid en verantwoordelijkheid.
Pluspunten
studie mogelijkheden
Minpunten
gaande reorganisaties, onzekerheid.