KPN

Reviews voor Klantexpert bij KPN

Verdient goed maar er wordt gehamerd op targets (die niet super hoog zijn maar toch). Ook willen ze een uitgebreide bespreking van emoties zien tijdens het gesprek. Wordt aangeschreven als bijbaan maar icm een studie vergt het veel van je.
Thuis werken was mogelijk dit was fijn, heb een hoop geleerd.
Door de vele trainingen een erg leerzame werkgever
Pluspunten
opleidingsmogelijkheden
Minpunten
onpersoonlijke organisatie
Ik heb er een leuke tijd gehad. Zo zat ik in een leuk team met leuke collega's. Verder heb je niet veel contact met andere collega's, hier moet je contact mee leggen en anders zeggen ze hoi of doei tegen je. Daarnaast zijn er ook steeds veel veranderingen. Het ene moment gaan we deze kant op en het andere moment heb gaan we de andere kant op. Verder is de baan zeer afwisselend. iedere klant moet je op een andere manier benaderen. Wat af en toe wel moeilijk is dat je van allerlei ziektes naar je hoofd krijgt, terwijl jij ook maar je werk doet.
Pluspunten
Zo word er met warm weer ijsjes uitgedeeld, in de winter is er fruit en zo zijn er nog meer acties.
Minpunten
Je kunt steeds minder vaak 'out of the box denken'
Xerox Enschede is een te informeel opgestelde organisatie, die geleid woprdt door mensen met een te kortzichtige blik op planning. Hierdoor vragen zij steeds meer voor steeds minder beloning van de werknemers. dit levert een algehele onrust en onvrede op. Bovendien is de salariering onder het wettelijk minimum.
Pluspunten
Vriendelijke collega's
Minpunten
teveel regels die slecht gecommuniceerd worden