KPN

Reviews voor Klantenadviseur (m/v) bij KPN

Geen dag hetzelfde, leuke collega's en leuke gesprekken en soms minder leuke met klanten
Dynamisch bedrijf, met een prettige werksfeer waar de klant/klantbeleving en de werknemer hoog in het vaandel staan
Ik heb 11 jaar lang voor KPN gewerkt en heb het een hele fijne werkgever gevonden
KPN heb ik altijd een geweldige werkgever gevonden. Dit bedrijf is zeer met de medewerker betrokken. Ook werk en privé valt goed te combineren. Even eens bied KPN vele opleiding mogelijkheden waar ik in het verleden veel gebruik van heb gemaakt. Helaas gaat KPN nu zijn vestiging in Eindhoven sluiten.
Pluspunten
opleidingen, team incentives, persoonlijke doelen
Minpunten
gaat sluiten
Elke dag bestaat uit rustig blijven tussen alle hectiek. Ik heb dus ook geleerd dit te perfectioneren. Omdat het management vaak afwezig is i.v.m. overleggen e.d. dienen we zelfsturend te zijn. Met een open communicatie tussen de collega's werkt dit uitstekend. De uitdaging en het leukste is om altijd open te communiceren met klanten en collega's en overzicht te houden ondanks alles wat er kan gebeuren.
Dit was de leukste baan die ik tot nu toe heb mogen hebben. Overal in Nederland geweest met een onwijs leuk team. Veel vrijheid op de werkvloer, vertrouwen dat ze je geven dat je "alleen een shop" kunt laten draaien.
Klanten helpen bij de afhandeling van hun klachten. De collega's waren leuk en het is leuk om steeds puzzeltjes op te lossen
  1. Klantenadviseur (m/v)