KPN

Reviews voor Data Analist (m/v) bij KPN

Het waren de mooiste tijden van mijn werkverleden.Ik heb zeker geleerd hoe je met klanten moet omgaan.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor je toekomst
Minpunten
Weinig
Hier heb ik gewerkt als archief medewerker , was ook niet zo lange periode en een normale routine.
veel kansen om jezelf te ontwikkelen door cursussen en interne stages.
Pluspunten
pooltafel, tafeltennis en tafelvoetbal.
Minpunten
te kantoorlijk.
Heb altijd met Plezier bij KPN gewerkt. Heb in de afgelopen jaren veel leer momenten gehad. Mocht stage lopen als teammanager en nu werk ik als supervisor.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
teveel aandacht op verkoop cijfers
Heb in de 8 jaar dat ik bij KPN werk altijd met plezier gewerkt. Je krijgt mogelijkheden om te groeien in het bedrijf. Met behulp van opleiding en begeleiding.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onzekerheid op dit moment bij KPN
KPN heeft het de laatste jaren enorm moeilijk gehad ,en nog steeds met de concurrentie. KPN heeft het het hoofd toch goed boven water gehouden, en zal altijd een grote speler blijven waar de concurrentie rekening mee moet houden. Dit is mijn beeld van KPN ondanks dat ik "slachtoffer" ben geworden van een van de reorganisatie's.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
veel klantcontact en ook monteurs die je telefonisch vooruit moet helpen heb er heel veel geleerd ben als administratief medewerker bij kpn begonnen en als technisch specialist gestopt mijn directe bazen waren prima collega's echte people managers maar al wat daar boven zat tot aan de raad van bestuur zaten daar allemaal alleen maar om hun eigen zakken te vullen (jammer genoeg) heerlijke collega's we gingen om het zo maar te zeggen voor elkaar door het vuur de veranderingen de laatste jaren die logen er niet op en dat was ook nog niet echt moeilijk maar vervelend geen werkdag was hetzelfde dat was elke dag een verrassing maar wel leuk
Pluspunten
wij regelden onze zaakjes zelf zoals bv het verschuivewn van diensten
Minpunten
op de werkvloer geen tenminste die mogen geen naam hebben