KPN

Reviews voor Callcentermedewerker (m/v) bij KPN

Groot bedrijf met veel mogelijkheden. Op telecom gebied een erg interessant bedrijf bij te mogen werken.
ik vindt het werken binnen kpn geweldig maar lijkt me leuk om door te groeien
Een heel leuk werkomgeving met goede begeleiding en gezellige collegas
Pluspunten
Goed werksfeer
Minpunten
Lange uren achter een bureau
Gesloten organisatie met weinig tot geen doorgroeimogelijkheden, dagelijkse werkzaamheden bestaan uit het manipuleren van je cijfers om de baas tevreden te houden. Tijd om servicegericht te handelen wordt naar mijn inzicht te weinig geboden. Mocht je houden van telefonisch verkopen en ben je hier ook goed in? Dan zit je bij een KPN contact center zeker op je plek.
Pluspunten
Gratis koffie
Minpunten
Het dag-in dag-uit oplossen van fouten gemaakt door collega's.
Heb hier 4 jaar met plezier gewerkt, dit was met name aan de collega's te danken.
Leuke Collegas op verschillende lokaties gewerkt zelfs in groningen een callcenter opgeleid voor ADSL.
Pluspunten
Leuke collegas
Minpunten
Reorganisatie
Fijn gewerkt, echter door de immens hoge cijferdruk bezweken.
Vanuit een callcenter voor KPN gebeld. Leuke collega's. Vanuit KPN weinig, halve of te late relevante informatie over de producten of huidige acties waar je op dat moment voor belt. Waardoor het moeilijk wordt om je werk goed uit te voeren. Samenwerking met KPN medewerkers 50/50. Sommige heel behulpzaam. Andere kort en zoek het zelf maar uit. Het leukste waren de inbound gesprekken. Daadwerkelijk het gevoel krijgen dat je iemand hebt geholpen.
Pluspunten
Goede producten
Minpunten
Te weinig informatie over de producten
Geen dag is hetzelfde wat de werkzaamheden erg leuk maakten. Veel klantcontact vanuit de hele wereld. Goede aansturing door leiding aan medewerksters en heel erg leuke ciollega´s
Pluspunten
flexibel
Minpunten
werken tot 23.00 uur
Bij KPN staat hard werken en productief zijn hoog in het vaandel. Je werkt met leuke collega's in een jong en dynamisch team dat zich blijft ontwikkelen.
Pluspunten
goede salarisvergoeding
Minpunten
je werkt op uitzendbasis
call center agent customer support agent Amsterdam Sloterdijk.
Pluspunten
veel contact met klanten cros sell up sell.
Minpunten
tijdelijk werk.
Niet gezellig op de werkvloer en geen goede begeleiding en teamleiders.
Een prettige werkomgeving. Goede beloning en voldoende mogelijkheden voor opleiding. Er wordt met prestaties gewerkt. Dit maakt de werkdruk hoog
Pluspunten
sfeer, beloning
Minpunten
werkdruk
Je wordt gebeld door klanten die problemen hebben met hun televisie, internet of telefonie. Het leukste aan deze baan is de afwisseling en de verschillende soorten mensen die je aan de telefoon krijgt. Tevens de sfeer onderling de collega's is echt super. Moeilijkste aan deze baan is dat je ook moet kunnen verkopen aan de telefoon zonder de klant wat op te dringen. Ik heb hier geleerd volhardend te zijn, maar soms ook heel direct en om goed te luisteren om het probleem duidelijk te krijgen.
Pluspunten
flexibiliteit qua werkuren, leuke collega's, doorgroeimogelijkheden
Minpunten
pauzes
Een typische dag bestaat vooral uit het helpen van klanten met hun factuurvragen. Ik heb geleerd klanten op een correcte manier te woord te staan en hen op een efficiënte manier te helpen. Het moeilijkste van de baan is denk ik wel dat niet alle klanten even vriendelijk zijn. Hier leer je mee omgaan, maar in het begin kan dit erg lastig zijn. Het leukste van de baan blijft voor mij toch echt het contact hebben met klanten en de werksfeer.
Pluspunten
Gezelligheid.
Minpunten
Erg veel cijfers waarop gelet wordt.
KNP is zeer targetgericht deze zul je moeten behalen anders loop je een risico om ontslagen te worden. werktijden zijn lang. je moet verplichte avond en zaterdagdiensten draaien, er is weinig ruimte voor verlof behalve als er weinig werk is dan word je naar huis gestuurd. Er zijn wel heel veel leuk collega's
  1. Callcentermedewerker (m/v)