KPN

Reviews voor Algemeen Directeur (m/v) bij KPN

Ik heb met heel veel plezier mijn werk gedaan en had de mogelijkheid een zeer enthousiast team op te bouwen. Het werk was ook plezierig: veel contacten, mooie contracten e.d. De ruimte om nieuwe ideeën/producten/diensten te lanceren was er ook.
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
af en toe voel je de oude cultuur
Mooi bedrijf met veel mogelijkheden tot ontwikkeling waar hard wordt gewerkt.
Pluspunten
Vrijheid
Minpunten
Hoge werk- en prestatiedruk
Een typische dag in deze rol bestaat uit het de gehele dag zaken regelen voor de klant. Daarnaast wordt veel tijd besteed aan de medewerker, van coaching tot begeleiding en training on the job. Ook wordt veel tijd besteed aan financiele besturing en het (re)organiseren daarvan. Veel overleg en samenwerkingsverbanden bestaan er waardoor je veel vergadert, op locatie of vanuit de auto onderweg naar klanten. Naast deze business activiteiten wordt ook een deel van de tijd besteed aan business process redesign, al of niet in een stuurgroep rol. Collega's heb ik altijd goed mee kunnen samenwerken, ook in "tijden" van tegenstellingen en tegenstrijdige targets.
Pluspunten
uitdagende rol, zlef richting geven aan je carriere, goed primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, prettige collega's hoge mate van vrijheid
Minpunten
politieke omgeving met tegengestelde belangen
Zeer professionele organisatie die heel veel heeft geïnvesteerd in de finance organisatie. Veel ontwikkelingsmogelijkheden. Carrière mogelijkheden nemen echter in hoog tempo af door de vele reorganisaties en het kleiner worden van de onderneming. Toekomst als zelfstandig bedrijf uiterst onzeker,
Pluspunten
Veel ruimte voor ontwikkeling, 'nieuwe werken'
Minpunten
zeer instabiele omgeving met veel reorganisaties
  1. Algemeen Directeur (m/v)