KPN

Reviews voor Administratief Medewerker (m/v) bij KPN

Prima bedrijf en beveel het aan bij familie en vrienden
Leuk bedrijf om te werken, goede voorwaarden, leuke medewerkers.
Pluspunten
het nieuwe werken
Minpunten
de vele reorganisaties
Vroeg beginnen 6.30 / 7.00. Koffie zetten voor de medewerkers. De medewerkers (onderaannemers) werk geven voor die dag en de afgewerkte klussen van de vorige dag nakijken en indien mogelijk verwerken. Werkbonnen nakijken, facturen maken en het werk voor de volgende dag klaarleggen. Telefoon aannemen en afhandelen. Contact onderhouden met KPN. Omgaan en werken met alleen maar mannen. Opmerkingen op te lossen met humor. Geen contact met de direcetie. Aardige collega's (moesten ook wennen aan een vrouw op de afdeling). Wennen aan de manier waarop mannen met elkaar omgaan. Elkaar eens goed vertellen wat ze er van dachten zonder boos te blijven. Het werk en de algehele omgang met elkaar. (sfeer op de afdeling)
Pluspunten
De sfeer en vroeg beginnen, vroeg naar huis.
Minpunten
Om de zoveel tijd werden de werkzaamheden geruild wat een hoop gemopper veroorzaakte.
Ging met veel plezier naar het werk waarbij de werkdruk soms hoog was. Ik heb geleerd goed te luisteren naar de klanten. In de afgelopen jaren meerdere managers gehad die mij altijd hebben gesteund en mij de kans hebben gegeven om te groeien. Het moeilijkste van de baan was om elke maand de deadline te halen. Het leukste van de baan was de waardering die ik meerdere keren van de klant heb mogen ontvangen.
Pluspunten
Super leuke collega`s
Minpunten
Door het Nieuwe werken zie je de collega's veel minder
Ben bij KPN begonnen op de receptiedesk. Hier kwamen de gesprekken van de klanten als eerste binnen. De klant moest goed uitgehoord worden zodat hij meteen goed werd doorverbonden naar de juiste afdeling. Nadat deze afdeling werd opgeheven nog enkele weken uitgeholpen op de Centrale orderdesk. Hier werden de nieuwe aanvragen, verandering in pakketten en beëindigingen ingevoerd. Na een half jaar thuis gezeten te hebben door KPN benaderd om wederom te komen helpen op de Centrale orderdesk tot aan de opheffing van deze afdeling. De collega's waren heel gezellig en behulpzaam. Het leukste aan het werk was de afwisseling.
Het was een baan waar je teveel processen moest kennen.Omdat je via een uitzendbureau werkte moest je alle processen kennen, terwijl de vaste werknemers er maar maximaal 3 kenden.
Bij KPN heb ik een groot gedeelte van mijn leven doorgebracht. Binnen dit bedrijf heb ik bij diverse afdelingen gewerkt, en altijd met veel plezier totdat mijn functie helaas boventallig werd en ik genoodzaakt werd om mijn horizon te verbreden.
Ik heb op verschillende afdelingen gewerkt. Elke functie had een andere uitdaging, andere medewerkers en moeilijkheidsgraad was ook verschillend.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
sommige locaties moeilijk te bereiken met OV
helemaal niet slecht, werken bij kpn. alleen heel jammer dat men vooral direct duidelijk maakt dat je vooral niet moet denken aan enige vastheid. dat maakt het bedrijf een doorgangshuis van allerlei mensen die kort blijven. heel jammer, want dat komt de sfeer niet ten goede. qua werk, prachtig bedrijf! ik zou er graag willen werken maar dan wel vast.
Pluspunten
werk is leuk
Minpunten
sfeer niet altijd goed door alle korte contracten en wisselingen
Ik werd een tijd geleden gevraagd om mijn team (en nieuwe collega`s) op te leiden voor nieuwe werkzaamheden. Ik vond het erg lastig en eng om te spreken in een grote groep. Maar door coaching durf ik dat nu dus wel.
  1. Administratief Medewerker (m/v)