KPN

Reviews over Administratief Medewerker (m/v) bij KPN in Eindhoven

Hele fijne tijd doorgebracht, leuke collega`s, prettige werksfeer.
Pluspunten
Elk jaar naar keuze betaald cursus volgen
Minpunten
de dag begon altijd met een dagstart wel of niet interessant, het werk was boeiend maar ook wel eens eentonig, het wisselde elkaar perfect af, je kreeg de mogelijkheid om cursussen te volgen, het was 1 grote familie, waar je als nodig hulp kon vragen bij de daarvoor bestemde afdelingen, en waar je met de tijd ook ook wist wie je moest hebben voor de correcte afhandeling, teamleiders zorgden voor de nodige zaken, als je zolang daar gewerkt hebt, is het moeilijkste om je service en kwaliteiten hoog te houden, maar je krijgt altijd de juiste steun van alle mensen om je heen. je skills mogen laten zien werd altijd gewaardeerd en op zijn tijd ook beloond
Pluspunten
beloningen
Minpunten
kan ik niet direct bedenken
KPN heeft een duidelijke strategie waar ze zich aan willen houden.
Pluspunten
vrij rooster
Minpunten
KPI's
Mijn werkervaring bij KPN heb ik als zeer leuk en gezellig ervaren. Inhoudelijk was het een leuke uitdaging!
Ben bij KPN begonnen op de receptiedesk. Hier kwamen de gesprekken van de klanten als eerste binnen. De klant moest goed uitgehoord worden zodat hij meteen goed werd doorverbonden naar de juiste afdeling. Nadat deze afdeling werd opgeheven nog enkele weken uitgeholpen op de Centrale orderdesk. Hier werden de nieuwe aanvragen, verandering in pakketten en beëindigingen ingevoerd. Na een half jaar thuis gezeten te hebben door KPN benaderd om wederom te komen helpen op de Centrale orderdesk tot aan de opheffing van deze afdeling. De collega's waren heel gezellig en behulpzaam. Het leukste aan het werk was de afwisseling.
  1. Administratief Medewerker (m/v)