KPN

Reviews voor KPN in Zwolle

Goed bedrijf groei is mogelijk uitstekend salaris mogelijkheid om thuis te werken volledige reiskosten vergoeding flexibele werktijden
Pluspunten
flexibel in werktijden
Minpunten
Bij de KPN XL werken is in de ruimste zin van het woord: klantenervaring opdoen. Je leert te luisteren naar mensen en als hostess ben je niet alleen gastvrouw maar ook een klein beetje psychologe of levenservaringdeskundige.
Leuk team met goede begeleiding Een goed passend kleding paket Geen stressvolle opdrachten en een relatief relaxte leiding.ook bereid om te helpen waar nodig.
Top bedrijf waar je je zelf uitgebreid kan ontwikkelen
Pluspunten
Cooperatief
Minpunten
niks
Ik werk sinds juli 2018 via PCS voor KPN. Ook als parttimer krijg je kansen om je te ontwikkelen. Ben begonnen op outbound, maar na 3 weken werd ik gevraagd voor inbound. Heb al diverse inbound-klussen gedaan. Ga binnenkort beginnen op nieuwe afdeling, KPN Save (soort retentie). De sfeer is prima, alleen het salaris mag een stuk omhoog. Word pas een leuk maandloon door de bonussen. Als je op een afdeling zit waar je weinig of niks verkoopt, heb je mooi pech.
Pluspunten
Gratis fruit
Minpunten
Je mag niet bij het pand parkeren
goed bedrijf om voor te werken. goede structuur. groot in opzet en fijne collega's
Als monteur bij KPN moet ik er voor zorgen dat onze klanten goede verbindingen hebben en alles goed hebben aangesloten zodat het netwerk zonder problemen functioneert. Omdat KPN ook de lijnen verhuurd aan andere providers moeten wij ook bij klanten van andere providers (Wholesale klanten) zorgen dat de lijn goed aankomt, vanaf hier is het de taak aan de andere provider. Zodra er problemen zijn of nieuwe klanten zijn zullen ik en mijn collega's worden ingepland voor het dienstverlenende deel op klantlocatie. Mijn collega's zie ik vrij weinig omdat we alleen op pad gaan. De keren dat ik ze zie is op mijn maandelijkse werkoverleg bij van de Valk. Er zijn helaas weinig doorgroeimogelijkheden waardoor ik geen mogelijkheid heb om hogerop te komen. Hierdoor zoek ik een baan waarbij het mogelijk is om te leren en door te groeien. Het leukste van mijn baan is het klantcontact en het verblijden van de klant met mijn kennis. Ook moet ik af en toe klanten iets verkopen of teleurstellen als er een bepaalde oplostijd is waardoor ik iets niet kan oplossen, dit vind ik het minst leuk en moeilijkste aan mijn baan.
Pluspunten
Uitgebreid zenderpakket
Minpunten
Geen reëel salaris en te hoge stress
Werkzaamheden op gebied van telefoonstoringen: meten, constateren, verhelpen. Landelijk Veel klantcontact;
Pluspunten
Zelfstandigheid
Minpunten
weinig collega contacy
Ik werkte er als vakantie medewerkster . ik heb veel geleerd dar hoe ik mensen moet benaderen en hoe ik het beste kan schoonmaken . de collega's waren heel leuk en aardig om mee te werken als de 1 eerder klaar was dan hielpen we de ander .
Pluspunten
je had een eigen afdeling waar je in moest werken
Goede samenwerking op de eigen afdeling, na de privatisering werd het naar andere afdelingen zakelijker. Dit gaf regelmatig wel wat problemen, door vertragingen in de voortgang.
Minpunten
KPN is een prachtig innoverend bedrijf. Ondanks de grootte, is er veel aandacht voor al het personeel. De ontwikkelingsmogelijkheden zijn zeer goed.
Pluspunten
Het nieuwe werken (tijd en plaats onafhankelijk werken
Minpunten
Veel reorganisaties
Een fijne werkomgeving ( op het gebouw na) met leuke collega's. Ik heb verschillende functies gehad en overal kreeg ik de opleidingen die ervoor nodig waren om die functie te kunnen uitoefenen.
Minpunten
De reisafstand
plannen van buitendienst aanleg en storingen binnen de telecom ik heb geleerd hoe ik beter leiding kan geven ik verschillende situaties en toch dicht bij mezelf te blijven collega´s super gezellig moeilijkste van deze functie waren de target´s Leukste van deze functie veelzijdigheid
Pluspunten
het veel plezier naar je werk gaan
Minpunten
na 3 jaar als uitzendkracht houd het op
Een typische dag op het werk,eerst de systemen opstarten en dan de laatste puntjes op de i zetten.Er zijn altijd wel weer aanpassingen nodig,door ziekte of monteurs die de hele nacht hebben gewerkt. Dan overleg met de mede planners om te zien waar de grootste problemen zijn en of er nog met monteurs moet worden geschoven. Dan de nieuwe storingsmeldingen bekijken,monteurs en klanten bellen.En er voor zorgen dat alle afspraken voor de dag op tijd worden opgepakt en worden afgemeld.Daarna zorgen dat alle monteurs,weer werk hebben voor de volgende dag. Ik heb geleerd dat je duidelijk en eerlijk moet zijn. Het moeilijkste van de baan, is meteen het leukste. Er voor zorgen dat de klanten tevreden zijn en de monteurs hun werk met plezier blijven doen.
Een dag beschrijven is niet zo moeilijk. Voor wat het werk betreft zaten we in een dag proces. Het was een afdeling waarin we met 30 planner werken en waaraan ik leiding mocht geven. Het werk bestond uit in het aansturen van onze monteurs, we hadden zowel service als aanleg werkzaamheden uit te voeren. Mijn collega,s waren mensen waarmee ik graag mocht werken ze hadden wat voor elkaar over. Wat is moeilijk soms was het wel eens moeilijk om het werk van die dag weg te krijgen, maar uiteindelijk lukte ons dat dan toch wel weer. Makkelijk was dat ik het zo voor elkaar had dat het eigenlijk een zelfsturend team aan planners waren. Het leukste was dat we met onze afdeling n. 1 van de KPN landelijk waren.
Pluspunten
Inderdaad de graties lunch op vrijdag, plus een eigen tap voor een lekker biertje
Minpunten
Teveel afdelingen die langs elkaar werkten