KPN

Reviews voor KPN in Rotterdam

Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken
Pluspunten
Bonussen voor sales
Minpunten
Je word veel in de gaten gehouden
Erg onzeker voor veel mensen daardoor stressvol. Wel prettig dat je thuis kunt werken
Ik had graag bij deze werkgever gebleven, maar was helaas niet mogelijk.
Collega's en collegialiteit is top, je kunt goed doorgroeien en het is erg afwisselend.
KPN is een zeer dynamisch bedrijf constant in ontwikkeling. Medewerkers worden hierbijj betrokken en gestimmuleerd om mee te denken en om te denken bij het optimaliseren van processen.
Hét visitekaartje van het bedrijf.Op het ene project bel je klanten van wie hun contract bijna afloopt om samen kijken je naar de nieuwe mogelijkheden. en ervoor zorgen dat klanten die in contact willen komen met KPN binnen 10 minuten teruggebeld worden, service monteur langs sturen. De juiste vragen stellen en je zorgt er samen met je collega’s voor dat je klanten van KPN dé beste service krijgt
Salaris als medewerker in de winkel is zeker goed. Team-afhankelijk is de sfeer uitermate goed. Zelf in de telfort winkels gewerkt waarbij er genoeg uitdagingen waren.
Leuk dynamisch bedrijf waar geen dag hetzelfde is.
Pluspunten
Flexibele werktijden
Minpunten
soms traag in nemen van besluiten
KPN EEN mooi product, als coördinator had ik de verantwoording om mijn klant zo danig te bedienen dat KPN EEN goed en op tijd geleverd moet worden.
Pluspunten
geweldig uitzicht, Happy Italy
Organisatie die goed probeert mee te gaan met de ontwikkelingen van de markt. KPN is echter een log en groot bedrijf en heeft moeite om de veranderingen volledig door te voeren. De veranderingen in de markt gaan te snel om het volledige bedrijf tijdig te laten mee veranderen, voordat de volgende verandering aankomt. KPN is een mooi bedrijf waar je jezelf uitstekend kan ontwikkelen, de ruimte krijgt daarvoor maar wel de kansen die voorbij komen zelf moet pakken. Doe je dit, dan kan je mooie ervaringen opdoen en een mooie toekomst voor jezelf uitstippelen.
Pluspunten
Ruimte om te ontwikkelen en groeien
Minpunten
De veranderingen stapelen op en zijn niet bij te houden
KPN is een fijne werkgever waar ik met plezeier heb gewerkt. KPN geeft je de mogelijkheid om te ontwikkelen en heeft goede secundaire arbeidsvoorwaarden.
Vanwege de grootte van de organisatie is er sprake van politiek en eilandjes gedrag in plaats van een groepsgevoel. Doorgroeimogelijkheden zijn erg beperkt vanuit de organisatie, vooral voor een helpdeskmedewerker. Vanuit het bedrijf krijgt elke medewerker jaarlijks een budget toegereikt om zichzelf verder te ontwikkelen.
Pluspunten
Scholingsbudget, Sfeer
Minpunten
Doeirgroeimogelijkheden
Ik heb altijd met veel plezier bij KPN gewerkt, een gezellige sfeer en een heel leuk team.
Onzettend veel geleerd en gezien , wat me toch een ervaren storingsmonteur heeft gemaakt. Sociale contacten , technische contacten van alles en nog wat kunnen zien .
Pluspunten
Vrijheid, leuk werk, leuke klanten
Minpunten
Niet
Mijn werk bij KPN was afwisselend. Zo zat ik in een leuk team met een vriendelijke teamleider. Ik werkte voor verschillende afdelingen, waardoor ik altijd bezig was. Calls aannemen namens de afdeling factuurservice, order navraag en storingen, chatgesprekken voeren met klanten via kpn.com en als leadambassadeur motiveerde ik mijn collega's uit eigen team en Ă©Ă©n ander team om verkoopsignalen te herkennen en terugbelafspraken te maken,
Elke dag bestaat uit rustig blijven tussen alle hectiek. Ik heb dus ook geleerd dit te perfectioneren. Omdat het management vaak afwezig is i.v.m. overleggen e.d. dienen we zelfsturend te zijn. Met een open communicatie tussen de collega's werkt dit uitstekend. De uitdaging en het leukste is om altijd open te communiceren met klanten en collega's en overzicht te houden ondanks alles wat er kan gebeuren.
De werkomgeving en sfeer bepaald voor een groot deel hoe je het naar je zin hebt bij de baas. Deze punten zitten bij dit bedrijf zeker goed.
Pluspunten
goede cao
Minpunten
dure kantine, afstand, geen mogelijkheid voor thuiswerk
Zeer prettige werksfeer met een out of de bpx mentaliteit om tezorgen dat de klanten altijd de beste persoon voor de baan aan de lijn krijgt.
In de 5 jaren dat ik nu binnen KPN werk heb ik vele mooie projecten mogen draaien. Het is een werkgever die je veel kansen biedt en je goed begeleid in je loopbaan.
Pluspunten
Goede opleidingsmogelijkheden
Minpunten
Veel afstand tussen de verschillende managementlagen
Jaren als bijbaan gedaan. Vooral in het begin was de balans tussen werksfeer en werken erg prettig
Altijd druk op het werk met inkomende telefoonverkeer, dus op tijd inloggen en stipt op tijd starten. Ik heb leren omgaan met veel weerstand en heel veel verschillende consumenten en daardoor ook ervaring heb opgebouwd met het leren kennen van de consument. Er heerste een gezellige, informele sfeer waar hard gewerkt werd. Er waren geen moeilijkheden bij deze werkzaamheden. Leukste van de baan was het behalen van bonussen en trainingen die er werden gegeven.