KPN

Reviews voor KPN in Leeuwarden

sochtends rustig beginnen en even een babbeltje met de collega's. tussendoor koffie drinken en rustig aan je werk doen. het werken met verschillende systemen en tussen door telefoon beantwoorden heb ik daar goed geleerd. mijn leidinggevend was een echte gevoelsmens, als er iets met mijn zoontje was kon ik zo naar huis of thuis blijven. we waren allemaal heel close met elkaar, echt top collega's. wat ik minder vond dat we een pop moesten maken (persoonlijk ontwikkelings plan) dit vind ik altijd maar lastig om te doen. de gezelligheid die er op het kantoor heerste. altijd met plezier daar gewerkt.
Pluspunten
af en toe kregen we bonus
Minpunten
slechte vergoeding als je moest overwerken
afwisselende functie met alles wat debiteurenbeheer inhoudt administratieve werkzaamheden en veel klantencontact. Advocaten/Deurwaarders contact.
Wholesale is een relatief klein onderdeel van KPN. Hierdoor zijn er weinig doorgroeimogelijkheden naar boven toe. In de breedte groeien is wel mogelijk maar ook daar zijn de mogelijkheden beperkt.
Pluspunten
Vaste werktijden
Minpunten
Ontoereikende onkostenvergoeding.
is een goed bedrijf om voor te werken. prima ontwikkelingsmogelijkheden en goede arbeidsvoorwaarden
Pluspunten
goede arbeidsvoorwaarden
Minpunten
te targetgericht
Productieve gezellige werksfeer met fijne collega's. Veel verantwoordelijk en zolang je de richtlijnen volgt mag je zelf invullen hoe je werkt.
Pluspunten
Veel verantwoordelijkheid