KPN

Reviews voor KPN in Enschede

Ik heb hier 5 jaar met veel plezier gewerkt en de nodige uitdagingen gekregen.Prima werkgever.
Ik heb hier niks geleerd voelde mij net weer een kleuter omgang met collega's redelijk moeilijke klant vragen soms! Je komt er voor inbound werkzaamheden moet je ook nog sales vragen doen! Zeer negatieve ervaring! Uitzieken zit er niet bij helaas dan maar op zoek naar een betere werk plek met betere voorwaarden!
Hier bijna 23 jaar gewerkt. Omdat winkel ging sluiten heb ik maar voor de zak met geld gekozen en achteraf blij dat ik weg ben. Laatste 10 jaar was eigenlijk verschrikkelijk. Weinig klanten en groot verloop van managers die alleen aan hun eigen carriĂšre dachten. Dus geen hart voor de zaak. Dit maakt uiteindelijk de hele sfeer kapot. Iedereen speelt toneel. Tijdens werkoverleg enz. knikt iedereen ja maar er wordt toch niet geluisterd naar de echte werknemer. Nee, de hoge bazen snappen niet hoe het werkt. Jammer want vroeger was het een fijne winkel..
Pluspunten
goed loon
Minpunten
werksfeer
Een heel leuk werkomgeving met goede begeleiding en gezellige collegas
Pluspunten
Goed werksfeer
Minpunten
Lange uren achter een bureau
erg leuke werksfeer met leuke collega's en goede arbeidsvoorwaarden
Hoewel je fijne collega's hebt en het werk makkelijk onder de knie te krijgen is, moet het je maar lekker zitten om zonder enige reden gezeik tegen je te krijgen van klanten die ook niet mee willen denken met de oplossingen die je bied
dagelijkse werkzaamheden bestaan uit: - Klantgericht wijze vragen, problemen en klachten opnemen. - Analyseren van technische en administratieve problemen. - Beheren van klantendossiers en onderhouden klantcontact. - Volgens vaststaande richtlijnen en procedures werken. - Meedenken in interne processen en het aandragen van verbeteringen. - Voorzitten en vastleggen van overleggenen vergaderingen.
Pluspunten
zeer flexibele werktijden
Met veel plezier heb ik altijd bij KPN gewerkt, nu tijd voor een nieuwe uitdaging
Minpunten
- het is erg flexibel ! Je kunt je uren aanpassen zoals je dat zelf wilt. - Bonussen en incentives zijn super leuk en uitdagend ! - Gezellige collega’s - doelgericht
Pluspunten
Incentives en kick off
Minpunten
Parkeerplaats
Gezellige werkomgeving met collega's. Met iedere klant een ander gesprek.
Op de afdeling Verkoop & Informatie bij KPN heb ik 4 jaar lang met plezier gewerkt naast mijn studie. Ik kon altijd mijn eigen werktijden bepalen. Hier heb ik mijn communicatieve en commerciële vaardigheden ontwikkeld.
Pluspunten
Relatief goed betaald voor een bijbaan, leuke bonussen
Minpunten
Niet uitdagend genoeg om het fulltime te doen (voor mij)
Leuke collega's en prettige sfeer. Het werk eentonig.
KPN zorgt voor goed voor hun personeel door middel van de KPN Academy. De tijden zijn erg flexibel.
Goede klantenservice, problemen oplossen voor klanten, fijne collega's
Pluspunten
flexibele arbeidstijden
Minpunten
werktijden
*Elke klant is anders klant staat voor an *Elke dag andere uitdagingen *Elke klant is een uitdaging *Alle collega's zijn zeer collegiaal
Pluspunten
variatie
Minpunten
Helemaal niet
Het was een leuke en informele werksfeer. De werkdruk lag hoog, maar dit was goed bij te houden en werd ruimschoots gecompenseerd door leuke collega's en afwisseling.
Pluspunten
Leuke winsten bij goede prestaties
Minpunten
weekenden, feestdagen en avonden werken
KPN is een zeer goede en leuke werkgever. Er hangt altijd een leuke werksfeer en er is altijd wat te doen.
Pluspunten
leuke collegas, fijne werkplek
Minpunten
weinig werk, eentonig
Bij KPN Contact werkte ik op de afdeling THD (technische helpdesk) hier hielp ik mensen bij het installeren van hun alles in een pakketten en gaf technische ondersteuning bij internet of bellen. Ik vond het leuk om mensen echt te kunnen helpen bij het oplossen van hun problemen. Als dit niet lukte boekte ik een monteur in of in het geval van defect apparatuur stuurde ik een nieuwe toe. Ik heb hier veel geleerd waar ik nu nog steeds veel profijt van heb.
Pluspunten
Veel afwisseling in de werkzaamheden
Minpunten
Veel focus op kwantiteit en minder op kwaliteit
In de 37 jaar die ik voor KPN heb gewerkt heb ik het bedrijf ervaren als een leerschool met meer dan voldoende middelen en hulp om mezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
Maatschappelijk verantwoord ondernemen. Persoonlijke ontwikkeling
Minpunten
De vele reorganisaties in de afgelopen jaren
Klanten helpen bij de afhandeling van hun klachten. De collega's waren leuk en het is leuk om steeds puzzeltjes op te lossen
Een typische dag op het werk was; je kwam ruim een kwartier van te voren op het werk, deed je computer aan, logte in en opende je programma's. Daarna keek je of het "druk" in de lijn was d.m.v. een grote scherm op de muur, zodat je weet of je gelijk een klant aan de lijn krijgt. De grootste pluspunt van werken bij KPN in enschede was dat je wel een bepaalde vrijheid had, daarnaast hele leuke collega's. Helaas ging het bij de werkoverleg alleen om verkoop, en werd er helaas niet veel gekeken naar individuele prestaties. Er werd veel gepushed op verkoop, zelfs te veel. Waardoor het erg stressvol werdt. De directie was hierbij helaas allemaal op 1 lijn, wat erg jammer is.