KPN

Reviews voor KPN in Eindhoven

Ik heb hier erg veel geleerd en veel Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
KPN is een mooie werkgever om voor te mogen werken, echter word je snel van het kastje naar de muur gestuurd. Zowel klanten als interne klanten.
Pluspunten
A-merk
Minpunten
bureaucratisch
Het bedrijf heeft een gemoedelijke sfeer, ondanks dat er hard gewerkt werkt om de klanten te helpen. Ik heb leuke collega's ontmoet waar ik nu nog contact mee heb. Het moeilijkste van de baan vond ik de opleiding, waar je in 2 weken tijd 18 computerprogramma's onder de knie moest krijgen. Maar het was zeker de moeite waard. Het leukst van deze baan was wel het klantcontact.
Pluspunten
leuke bonussen
Minpunten
soms niet op tijd beschikbaar rooster.
Je bent als traffice/planner continue in beweging. Je neemt beslissingen die een dag kunnen bepalen. Zoekt samenwerking op met collega's. Het moeilijkste van de baan is dat je niet iedereen tevreden kunt houden, maar dat maakt de functie ook weer zo uitdagend. Wat ik geleerd heb: Hard op de inhoud, zacht op de persoon.
Pluspunten
flexibele werktijden
Minpunten
arbeidsvoorwaarden
erg technisch geen afwisseling aan de hand van de training heb ik veel geleerd
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
geen afwisselingf
Opleiding was prima, het vervolg minder.Het moet niet kunnen dat er een persoon (coach) die jou om wat voor vage redenen ook niet mag als persoon (30 jaar jonger dan ik)het weet te presteren om mij met vage redenen die nergens op berusten kan ontslaan.Zeker ook omdat manager door langdurige afwezigheid alles klakkeloos overnam en dus geen zicht had op mijn presteren.Cijfers waren goed, gemiddeld wat teamprestatie betreft, daar lag het dus zeker niet aan.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
beslissingen nemen zonder goed overleg of met mensen die zicht hebben op situatie
De opleidingstijd was uitstekend verzorgd. En het team waarmee ik samenwerkte was een heel leuk team.Jammergenoeg is het zo dat de verwachting die men schept in de opleiding niet geheel overeenkomt met de praktijk op de werkvloer.Ik had de pech dat ik een (sociaal) slechte coach trof.Een coach mag zich niet laten leiden door persoonlijke motieven.De baan was vrij pittig doordat je veel "lastige, ontevreden " klant gesprekken moest omzetten naar een tevreden klant en de constante wachtrijen, veel druk dus.Het leuke is dan natuurlijk dat je klanten die boos beginnen om kunt zetten naar een tevreden klant die dat ook nog eens uitspreekt.Ik heb geleerd dat je nog zo lief , inlevend kunt doen naar je leidinggevende of begeleider je niet alles over je heen behoeft te laten gaan. Het is jammer dat een persoon je het leven zo zuur kan maken dat je geen kant meer op kunt.
Pluspunten
prima opleidingspersoneel.
Minpunten
te hoge werkdruk, gaat ten koste van kwaliteit.
Geen dag was hetzelfde. Er was altijd wat uitgezocht of sterk in de gaten gehouden diende te worden. Deadlines en SLA's die gehaald moesten worden. Meetings die er waren.Terugkoppeling naar collega's en naar de klant waren aan de orde van de dag. Wat ik geleerd heb is de samenwerking, de kennisoverdracht, karakters van zowel de klant als van mijn collega's, de moeilijkheidsgraad van communicatie en de kracht om binnen deze business unit gewerkt te hebben. De communicatie van de directie ( interne verschuivingen ) was niet optimaal, ondanks verwoede pogingen dit heikelpunt te verbeteren.Door de meerdere interne -organisatorische verschuivingen- was het niet altijd even duidelijk waar we naar toe gingen. En dat bracht een neerslachtig sfeer binnen de business unit. Desalnietemin deed ik wat ik moest doen en ambieerde.!! De grote vrijheid van handelen, de verantwoordelijkheid, de samenwerking met verschillende collega's en klanten brachten regelmatig vreugde in me en heb ik deze baan als leervol en prettig ervaren!!
Pluspunten
vrijheid van handelen, werkruimte, zelfstandigheid, leermogelijkheden
Minpunten
communicatie
het was een goede een leerzame werk omgevingleuke collega's
Pluspunten
veel leervaardigheden
Ik vond het leuk en aangenaam om voor KPN te werken. helaas was het voor een korte duur, ivm met mijn nieuwe opleiding.
Pluspunten
goede ontwikkeling opdoen
Minpunten
dure lunch