KPN

Reviews voor KPN in Eindhoven

Ik heb hier erg veel geleerd en veel Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
Werken met een team maar ook als zelfstandig. Leerzaam periode gehad met uitzicht naar toekomst. Vriendelijke collegas. Boze klanten geruststellen was het mooiste van de baan.
Pluspunten
Dienst kunnen wisselen
Heb altijd met Plezier bij KPN gewerkt. Heb in de afgelopen jaren veel leer momenten gehad. Mocht stage lopen als teammanager en nu werk ik als supervisor.
Pluspunten
gezellige collega's
Minpunten
teveel aandacht op verkoop cijfers
Brede functie op het gebied van storingen, hulp aanlsluiting , facturen en overige voorkomende vragen
Pluspunten
Veel trainings aanbod / volgen van opleidingen
Minpunten
Sales bij elke storing
een leuke leer volle dag Elke dag leerde ik weer wat bij. leuke collega`s.
Pluspunten
Afwisselend werk
Minpunten
geen mobiel aan op het werk
KPN. Comercieel Medewerker Klachtenafhandeling. Het werk bij KPN heb ik als erg prettig ervaren. Leuke collega's, fijn managment. De dag bestond uit het ontvangen en verwerken van klachten.
Pluspunten
Fijne collega's
Minpunten
Minder fijne werkomgeving. Qua airco.
Binnen KPN de opleiding Marketing & Communicatie mogen doen en verschillende telefoon cursussen. Verder gaat de afdeling opgeheven worden per 1 november. Door dat de afdeling nu aan het afschalen is, ben ik op zoek naar een nieuwe uitdaging. KPN Contact als opdrachtgever was in mijn ervaring geen opdrachtgever waar ik in de toekomst nog een de slag wil. Te weinig waardering voor het personeel en ontwikkeling daarin. Te weinig oor naar de behoefte en wensen van de klanten.
Pluspunten
Collega's, informele sfeer, flexibiliteit met ruilingen en verlof
Minpunten
Weinig mogelijkheid tot doorgroeien
Goede doorgroeimogelijkheden, fijne collega's en klantencontacten.
Pluspunten
doorgroeimogelijkheden
- Ik werkte er altijd met goede zin - Heb div dingen geleerd zoals : allerlei handelingen om de klanten zo goed mogelijk te helpen. - De directie was goed - Hele gezellige collega's vele ervan nu vriendinnen. - Vond het geen moeilijke baan vond het een leuke baan.
Pluspunten
Leuke en gezellige teamleidsters
Minpunten
Jammer dat ik boventallig werd na 13jaar in dienst te zijn geweest.
Heb in de 8 jaar dat ik bij KPN werk altijd met plezier gewerkt. Je krijgt mogelijkheden om te groeien in het bedrijf. Met behulp van opleiding en begeleiding.
Pluspunten
leuke collega's
Minpunten
onzekerheid op dit moment bij KPN
Klanten te woord staan, en deze zo goed mogelijk ondersteunen in zowel technische gedeelte als facturatie. De omgang van collega's en managers is goed, er hangt een gezellige werksfeer.
Pluspunten
Bonus
zelfstandig door de regio, bij klanten telefooncentrales, bouwen van gsm site's aansturen van collega's tijdens complexe kabel storingen
Pluspunten
zelfstandigheid, tijd zelf in delen
Minpunten
sommige grote storing die tot laat in de nacht opgelost moeten worden
KPN heeft het de laatste jaren enorm moeilijk gehad ,en nog steeds met de concurrentie. KPN heeft het het hoofd toch goed boven water gehouden, en zal altijd een grote speler blijven waar de concurrentie rekening mee moet houden. Dit is mijn beeld van KPN ondanks dat ik "slachtoffer" ben geworden van een van de reorganisatie's.
Pluspunten
nvt
Minpunten
nvt
Het was een zeer professionele team waarmee ik werkte in mijn stage periode. Je werkt voor een topbedrijf. Collega's waren allemaal vriendelijk.
Pluspunten
Echte werk omgeving
Minpunten
Te weinig werk voor een stagaire
goed bedrijf, veel geleerd en altijd naar m'n zin gehad. Leuke collega's .
Steeds nieuwe uitdagingen in de ICT op hardware en software niveau. Merk onafhankelijk service te verrichten in ICT gerelateerde producten, tevens loyale collega's en een goed team. Goede studie mogelijkheden.
Pluspunten
Goede bedrijfsmiddelen en secundaire arbeidsvoorwaarden.
Minpunten
Sinds 1987 heb ik bij KPN gewerkt. Het is een dynamisch bedrijf waar veel reorganisaties plaats vinden. Bij de laatste reorganisatie ben ik boventallig geworden. Maar ik heb er elke dag met plezier gewerkt. Met leuke collega's. Ik heb er op vele afdelingen gewerkt, de laatste was Klantenreacties maar deze werd geĂŻntegreerd in het Call Center en hierdoor werden de werkzaamheden compleet anders. Van klachten behandelen waar ik me helemaal in thuis voelde moest ik opeens ook veel technische vragen oplossen en verkopen. Met name het technische gedeelte vond ik het moeilijkst. Ik ben een service mens en vond het prettig om de klanten tevreden te stellen met een goede oplossing over hun klacht.
Pluspunten
Goede sociale voorzieningen, prettige werksfeer.
Minpunten
Steeds minder servicegericht richting de klant.
veel klantcontact en ook monteurs die je telefonisch vooruit moet helpen heb er heel veel geleerd ben als administratief medewerker bij kpn begonnen en als technisch specialist gestopt mijn directe bazen waren prima collega's echte people managers maar al wat daar boven zat tot aan de raad van bestuur zaten daar allemaal alleen maar om hun eigen zakken te vullen (jammer genoeg) heerlijke collega's we gingen om het zo maar te zeggen voor elkaar door het vuur de veranderingen de laatste jaren die logen er niet op en dat was ook nog niet echt moeilijk maar vervelend geen werkdag was hetzelfde dat was elke dag een verrassing maar wel leuk
Pluspunten
wij regelden onze zaakjes zelf zoals bv het verschuivewn van diensten
Minpunten
op de werkvloer geen tenminste die mogen geen naam hebben
Een typische dag bestaat vooral uit het helpen van klanten met hun factuurvragen. Ik heb geleerd klanten op een correcte manier te woord te staan en hen op een efficiënte manier te helpen. Het moeilijkste van de baan is denk ik wel dat niet alle klanten even vriendelijk zijn. Hier leer je mee omgaan, maar in het begin kan dit erg lastig zijn. Het leukste van de baan blijft voor mij toch echt het contact hebben met klanten en de werksfeer.
Pluspunten
Gezelligheid.
Minpunten
Erg veel cijfers waarop gelet wordt.
Ben bij KPN begonnen op de receptiedesk. Hier kwamen de gesprekken van de klanten als eerste binnen. De klant moest goed uitgehoord worden zodat hij meteen goed werd doorverbonden naar de juiste afdeling. Nadat deze afdeling werd opgeheven nog enkele weken uitgeholpen op de Centrale orderdesk. Hier werden de nieuwe aanvragen, verandering in pakketten en beëindigingen ingevoerd. Na een half jaar thuis gezeten te hebben door KPN benaderd om wederom te komen helpen op de Centrale orderdesk tot aan de opheffing van deze afdeling. De collega's waren heel gezellig en behulpzaam. Het leukste aan het werk was de afwisseling.
KNP is zeer targetgericht deze zul je moeten behalen anders loop je een risico om ontslagen te worden. werktijden zijn lang. je moet verplichte avond en zaterdagdiensten draaien, er is weinig ruimte voor verlof behalve als er weinig werk is dan word je naar huis gestuurd. Er zijn wel heel veel leuk collega's