KPN

Reviews voor KPN in Beek

Ik heb koud 2 maanden bij KPN als verkoop adviseur in opleiding gewerkt. En dat beviel me heel erg goed. Een leuk team, fijne sfeer en algehele leuke werkdagen. In mijn vorige dienstverbanden heb ik zeker anders meegemaakt. Helaas heb ik verleden week te horen gekregen, totaal onverwacht, dat ze niet meer met me verder zouden gaan. Een echte reden gaven ze niet, anders dan dat er wat "dingetjes" waren. In de winkel is geen werkdag hetzelfde. Je helpt mensen zo goed en aandachtig mogelijk en er wordt van je verwacht, wanneer (potentiële)klanten nog geen diensten afnemen van KPN, jij ze uiteraard overhaald. Dit was voor mij erg moeilijk, ondanks dat ik wel goede cijfers behaalde. Voor menig ander zal hier ook echt de groei moeten plaatsvinden. Bij KPN kun je ook gebruik maken van hun Academy, met dit middel kun je via het bedrijf leuke opleidingen doen. KPN investeerd in personeel en dat vind ik heel erg goed. Desondanks vind ik het heel erg dat ik er niet meer mag werken. Ook is het erg jammer dat dit van de manager kwam, die waarschijnlijk geen goede band met me had. Dit is dus wel iets om waakzaam voor te zijn. KPN hanteerd een duidelijke Waterfall structuur en heeft overal mensen voor. Het is een grote organisatie en als je de verkeerde mensen tegen je hebt, betekend dit dat zij je groei en mogelijkheden belemmeren. Spijtig, maar dat is niet anders. Verder was het echt een heerlijk bedrijf om voor te mogen werken.
Je kan er werken voor een leuk salaris met een goede balans tussen werk en privé. Bedrijfscultuur is verrot door de vele adviesaanvragen (meerdere per jaar). Er is een heuse angstcultuur ontwikkeld. Bedrijf lijkt geen grip op zaken te krijgen, geen duidelijke strategie.
Pluspunten
werk prive balans
Minpunten
angstcultuur nav adviesaanvragen
Dit is een baan waar ik de beste 9 maanden heb gehad. Ik heb super veel ervaring opgedaan, de sfeer en collega's waren super en alles was super goed in balans (werktijden etc.) Door de relax, maar zakelijke sfeer was het super om hier te werken en geen enkele dag was hetzelfde. Je krijgt ook een opleidingsbudget om je vaardigheden mee uit te breiden en jezelf te ontwikkelen.
Pluspunten
collega's, werktijden, gratis parkeren, reiskostenvergoeding
Minpunten
Ik werk er met plezier, samen met collega's doen wij dagelijks ervoor zorgen dat alle binnen komende storingen en aanvragen op een goed manier worden verwerkt. Daarnaast controleren wij openstaande tickets en gaan hier achter aan om een oplossing te krijgen voor onze klant.
Pluspunten
Vaste baan
Minpunten
ook dit hou een keer op