KPN
Review over KPN van een medewerker

15 april 2013
Opleiding was prima, het vervolg minder.Het moet niet kunnen dat er een persoon (coach) die jou om wat voor vage redenen ook niet mag als persoon (30 jaar jonger dan ik)het weet te presteren om mij met vage redenen die nergens op berusten kan ontslaan.Zeker ook omdat manager door langdurige afwezigheid alles klakkeloos overnam en dus geen zicht had op mijn presteren.Cijfers waren goed, gemiddeld wat teamprestatie betreft, daar lag het dus zeker niet aan.
Pluspunten
goede werksfeer
Minpunten
beslissingen nemen zonder goed overleg of met mensen die zicht hebben op situatie
31 maart 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Groningen
Het is een goede werkgever, zeker die in Groningen! Maar je wordt wel aardig onderbetaald. Moeilijk rond te komen als je 40 uur werkt met wat je krijgt uitbetaald. Jammer!
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Lange werkdagen
10 februari 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken
Pluspunten
Bonussen voor sales
Minpunten
Je word veel in de gaten gehouden
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
  1. Werkomgeving is rustig genoeg voor concentratie en goed telefonisch contact met klant