KPN
Review over KPN van een medewerker

Veel geleerd

13 juli 2020
Veel coaching mogelijk, opleidingen worden vergoed
5,0Werk-priv├ębalans
19 juni 2019
Projectleider (voormalige medewerker) - Den Haag
Fijn bedrijf om voor te werken en veel zelfstandigheid
Pluspunten
Fijn bedrijf om voor te werken
Minpunten
veel reoganisaties
27 mei 2019
Zelfde functieZelfde locatie
Projectleider/-manager (voormalige medewerker) - Zoetermeer / Alkmaar
Een typische dag op het werk is dat wanneer je begint niet weet van wat je te wachten staat voor de dag, Dit heeft te maken met de werkzaamheden in de offshore industrie. Alles wat is voor bereid voor de komende dag kan alleen al door weersomstandigheden worden gewijzigd. het leukste van de Job was dat er geen dag het zelfde is. Wat betreft het management daar kan ik alleen maar lof over uitspreken.
Pluspunten
Flexibiliteit van werken
Minpunten
koffie kon beter.­čśŐ
17 december 2019
Team lead - Operationeel Procesmanager (huidige medewerker) - Zoetermeer
KPN is een bedrijf waar er veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling, en genoeg ontwikkel-doorgroei mogelijkheden zijn (en gestimuleerd wordt, mede door opleidingsbudget), en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn. Je kunt genoeg kanten uit, en je eigen pad uit stippelen en het is natuurlijk waanzinnig mooi om met alle nieuwe ICT technologie├źn in aanraking te komen en bij het bedrijf te horen wat hier boven op zit. Wel is er nog steeds erg hierarchische cultuur (structuur) ervaar ik, al proberen ze het wel vlakker te maken, anders in te richten, en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak minder (geen) ontwikkeling en beweging bij collega's, en in sommige gevallen een angst cultuur en een werknemers populatie met collega's die dan bijvoorbeeld al 20 jaar of langer hetzelfde werk doen (dit geldt natuurlijk niet voor alle bedrijfsonderdelen en zal zeker verschillen per divisie). En in sommige gebouwen stimuleert de werkomgeving en bijbehorende apparatuur niet, we willen het wel aan onze klanten verkopen maar in de KPN kantoren zelf werken collega's toch nog vaak achter verouderde apparatuur en zit op verouderd meubilaire.
Pluspunten
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Nog steeds erg hierarchische cultuur, structuur, al proberen ze het wel vlakker te maken en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak geen ontwikkeling bij collega's