KPN
Review over KPN van een medewerker

productieve en gezellige werkomgeving

11 mei 2020
Als klantenservice medewerkster op de service afdeling heb ik heel fijn ervaren, gezellige werksfeer.
10 februari 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken
Pluspunten
Bonussen voor sales
Minpunten
Je word veel in de gaten gehouden
28 januari 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Groningen
Kpn is een gigantisch grote speler op de telecom markt, met alle gevolgen van dien. Er zijn zoveel backoffice afdelingen binnen kpn, dat het echt onoverzichtelijk wordt. Voor klanten van kpn zijn WIJ, direct achter de telefoon, de stem van KPN. Maar wij kunnen heel weinig direct oplossen voor klanten, en wij hebben ook weinig inzicht in wat er precies gebeurt met eventuele tickets voor backoffice afdelingen. De klant is vaak de dupe en wij achter de telefoon krijgen de volle laag. De gesprekken waar je na een half uur de tv weer op het juiste kanaal krijgt samen met de klant geven voldoening, en er zijn echt genoeg klanten met wie je een leuk gesprek hebt en die je goed kan helpen. Maar er zijn ook heel veel lastige gesprekken waar er tegen je wordt geschreeuwd/gescholden, en waar er soms zoveel misgaat dat je samen met de klant boos wordt op kpn. Het kennisniveau van veel medewerkers is benedenpeil, hierdoor geven collega's verkeerde informatie of worden klanten gewoon niet goed geholpen en moet iemand anders het oplossen en de klant terugbellen. De training moet minimaal nog een week langer, zelfs in mijn laatste maand bij KPN heb ik nog heel veel kennis opgedaan waarvan ik wilde dat ik het veel eerder wist. Verder merkte ik intern in het bedrijf dat er door management veel focus is op de toekomst, het netwerk in Nederland zijn, meegaan met de tijd, investeren in technologie, kortom, een beetje aandeelhouders paaien. De focus op klanten is een beetje weg, met een slecht interactief tv platform vol storingen, en moeilijk doen over het opsturen van een wifi versterker of een - meer...
Pluspunten
Topcollega's
Minpunten
Log bedrijf, weinig zelf op te lossen, veel lagen, weerstaand en stress, slecht salaries
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
  1. productieve en gezellige werkomgeving