KPN
Review over KPN van een medewerker

18 maart 2013
De opleidingstijd was uitstekend verzorgd. En het team waarmee ik samenwerkte was een heel leuk team.Jammergenoeg is het zo dat de verwachting die men schept in de opleiding niet geheel overeenkomt met de praktijk op de werkvloer.Ik had de pech dat ik een (sociaal) slechte coach trof.Een coach mag zich niet laten leiden door persoonlijke motieven.De baan was vrij pittig doordat je veel "lastige, ontevreden " klant gesprekken moest omzetten naar een tevreden klant en de constante wachtrijen, veel druk dus.Het leuke is dan natuurlijk dat je klanten die boos beginnen om kunt zetten naar een tevreden klant die dat ook nog eens uitspreekt.Ik heb geleerd dat je nog zo lief , inlevend kunt doen naar je leidinggevende of begeleider je niet alles over je heen behoeft te laten gaan. Het is jammer dat een persoon je het leven zo zuur kan maken dat je geen kant meer op kunt.
Pluspunten
prima opleidingspersoneel.
Minpunten
te hoge werkdruk, gaat ten koste van kwaliteit.
31 maart 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Groningen
Het is een goede werkgever, zeker die in Groningen! Maar je wordt wel aardig onderbetaald. Moeilijk rond te komen als je 40 uur werkt met wat je krijgt uitbetaald. Jammer!
Pluspunten
Gezellige collega’s
Minpunten
Lange werkdagen
10 februari 2021
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Rotterdam
Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken
Pluspunten
Bonussen voor sales
Minpunten
Je word veel in de gaten gehouden
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
  1. Oud gebouw met goede grote lunchruimte maar te weinig lichtval door kleine ramen