KPN
Review over KPN van een medewerker

mooi bedrijf die je liet doorgroeien en je kwaliteiten erkende

22 maart 2018
de dag begon altijd met een dagstart wel of niet interessant, het werk was boeiend maar ook wel eens eentonig, het wisselde elkaar perfect af, je kreeg de mogelijkheid om cursussen te volgen, het was 1 grote familie, waar je als nodig hulp kon vragen bij de daarvoor bestemde afdelingen, en waar je met de tijd ook ook wist wie je moest hebben voor de correcte afhandeling, teamleiders zorgden voor de nodige zaken, als je zolang daar gewerkt hebt, is het moeilijkste om je service en kwaliteiten hoog te houden, maar je krijgt altijd de juiste steun van alle mensen om je heen. je skills mogen laten zien werd altijd gewaardeerd en op zijn tijd ook beloond
Pluspunten
beloningen
Minpunten
kan ik niet direct bedenken
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.
23 april 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
  1. mooi bedrijf die je liet doorgroeien en je kwaliteiten erkende