KPN
Review over KPN van een medewerker

17 mei 2015
Ik heb hele leuke, gezellige, hardwerkende collega's gehad die zich betrokken voelen bij de organisatie. Er wordt hard gewerkt maar op zijn tijd ook eens gelachen met elkaar. Het is een leuk bedrijf om bij te werken door het concept nieuwe werken.
Pluspunten
Concept Het Nieuwe Werken
Minpunten
Wegens bezuinigen geen werklunches op kantoor
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.
23 april 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
22 februari 2020
Diverse functies (voormalige medewerker) - Houten / thuis
Management is vooral bezig met cijfers ipv van verbeteringen van processen. Er wordt continue gesneden in personeel omdat het makkelijks is. Sfeer wordt daardoor minder
  1. Leuke werkomgeving met hoekjes om rustig te kunnen werken en telefoongesprek te voeren