KPN
Review over KPN van een medewerker

KPN een dynamisch bedrijf

12 september 2016
Het bedrijf heeft een mooie visie voor ogen. De klant staat centraal evenals de medewerker. Elke dag weer probeer je de klant te helpen met de middelen die je hebt. De klant het juiste product aan te meten. Iets wat bij de klant past. Dit is een behoorlijke uitdaging. Vooral op de back office. Wanneer de klant binnen komt(telefonisch) dan is de klant altijd allerminst blij wat er is immers iets aan de hand bij de klant. Geen internet maw de klant kan niet thuis werken of geen televisie de klant kan niet even relaxed naar z'n favoriete programma kijken na een dag hard werken. Dan is het aan mij de taak die klant te helpen waar het via de standaard weg niet lukte. En hier ligt de uitdaging om naast het probleem van de klant ervoor te zorgen dat zijn pakket ook nog eens op maat wordt gemaakt. Dat kan dus zijn met een upgrade van het pakket of een downgrade(klant behoudt)
Pluspunten
Flexibel in roostering
Minpunten
De onderlinge strijd tussen afdelingen
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.
23 april 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
29 december 2019
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Enschede
Ik heb hier niks geleerd voelde mij net weer een kleuter omgang met collega's redelijk moeilijke klant vragen soms! Je komt er voor inbound werkzaamheden moet je ook nog sales vragen doen! Zeer negatieve ervaring! Uitzieken zit er niet bij helaas dan maar op zoek naar een betere werk plek met betere voorwaarden!
  1. KPN een dynamisch bedrijf