KPN
Review over KPN van een medewerker

Klantgerichte afdeling, waarbij we als collega's elkaar helpen waar nodig.

5 november 2017
Binnen KPN heb ik veel mogelijkheden gehad en gebruikt om mij te ontwikkelen d.m.v. opleidingen en werkervaring.
16 september 2018
Telecom Engineer (voormalige medewerker) - Eindhoven
Heb hier veel geleerd voornamelijk op emotioneel vlak en omgaan met collega's en klanten. Zeer gevarieerd werk waarbij geen dag hetzelfde is
Pluspunten
groot veel mogelijkheden
Minpunten
groot, alles draait vrij log
23 april 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
11 maart 2020
Team Coördinator (huidige medewerker) - Amersfoort
goede arbeidsvoorwaarde en ontwikkelmogelijkheden maar de cultuur binnen de organsatie zou nog een opkikker kunnen gebruiken. KPN kan van andere "kleinere' bedrijven nog wat kunnen leren als het gaat om de de cultuur
  1. Klantgerichte afdeling, waarbij we als collega's elkaar helpen waar nodig.