KPN
Review over KPN van een medewerker

Klant en kwaliteit staan voorop

21 maart 2018
De bedrijfscultuur is bottom-up met oog voor de mens. Er wordt voortdurend gewerkt aan verbeteringen met een open blik.
Pluspunten
Ruimte voor de eigen ontwikkeling
Minpunten
Onregelmatige werktijden
23 juli 2020
Teammanager, Clustermanager (voormalige medewerker) - Landelijke
Top down structuur in een rode organisatie. Als het goed gaat met de aandelen dan is er lucht.
Pluspunten
faciliteiten waren boven gemiddeld goed te noemen
Minpunten
werkstress door tegenstrijdig heden
17 december 2019
Team lead - Operationeel Procesmanager (huidige medewerker) - Zoetermeer
KPN is een bedrijf waar er veel aandacht is voor persoonlijke ontwikkeling, en genoeg ontwikkel-doorgroei mogelijkheden zijn (en gestimuleerd wordt, mede door opleidingsbudget), en goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn. Je kunt genoeg kanten uit, en je eigen pad uit stippelen en het is natuurlijk waanzinnig mooi om met alle nieuwe ICT technologieën in aanraking te komen en bij het bedrijf te horen wat hier boven op zit. Wel is er nog steeds erg hierarchische cultuur (structuur) ervaar ik, al proberen ze het wel vlakker te maken, anders in te richten, en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak minder (geen) ontwikkeling en beweging bij collega's, en in sommige gevallen een angst cultuur en een werknemers populatie met collega's die dan bijvoorbeeld al 20 jaar of langer hetzelfde werk doen (dit geldt natuurlijk niet voor alle bedrijfsonderdelen en zal zeker verschillen per divisie). En in sommige gebouwen stimuleert de werkomgeving en bijbehorende apparatuur niet, we willen het wel aan onze klanten verkopen maar in de KPN kantoren zelf werken collega's toch nog vaak achter verouderde apparatuur en zit op verouderd meubilaire.
Pluspunten
Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden
Minpunten
Nog steeds erg hierarchische cultuur, structuur, al proberen ze het wel vlakker te maken en soms blijven collega's (managers, etc) te lang op zelfde functies hangen, dat stimuleert vaak geen ontwikkeling bij collega's
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
  1. Klant en kwaliteit staan voorop