KPN
Review over KPN van een medewerker

Keurig bedrijf waar ik 26 jaren met plezier gewerkt heb

30 oktober 2013
Sinds 1987 heb ik bij KPN gewerkt. Het is een dynamisch bedrijf waar veel reorganisaties plaats vinden. Bij de laatste reorganisatie ben ik boventallig geworden. Maar ik heb er elke dag met plezier gewerkt. Met leuke collega's. Ik heb er op vele afdelingen gewerkt, de laatste was Klantenreacties maar deze werd geĂŻntegreerd in het Call Center en hierdoor werden de werkzaamheden compleet anders. Van klachten behandelen waar ik me helemaal in thuis voelde moest ik opeens ook veel technische vragen oplossen en verkopen. Met name het technische gedeelte vond ik het moeilijkst. Ik ben een service mens en vond het prettig om de klanten tevreden te stellen met een goede oplossing over hun klacht.
Pluspunten
Goede sociale voorzieningen, prettige werksfeer.
Minpunten
Steeds minder servicegericht richting de klant.
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.
11 mei 2020
Klantenservice medewerkster (voormalige medewerker) - Eindhoven
Als klantenservice medewerkster op de service afdeling heb ik heel fijn ervaren, gezellige werksfeer.
24 maart 2020
Trainer/coach (voormalige medewerker) - Eindhoven
Ik heb hier erg veel geleerd en veel Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
  1. Keurig bedrijf waar ik 26 jaren met plezier gewerkt heb