KPN
Review over KPN van een medewerker

Jong en dynamisch team en omgeving om in te werken

27 februari 2016
Een typisch dag bestond uit veel doorzetten voor de opgegeven doelstellingen. Ik heb geleerd om door te zetten en te presteren onder druk. Directie was in Den Haag Jong team om mee samen te werken en altijd wel een close band. Het moeilijkste van mijn baan was dat ik niet altijd de erkenning kreeg die ik verdiende. Het leukste van mijn baan waren de momenten dat alle doelen waren behaald en de avonddiensten.
Pluspunten
Jong team en veel ervaring opgedaan
Minpunten
veel wisseling
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.
23 april 2020
Zelfde functieZelfde locatie
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
11 maart 2020
Team Coördinator (huidige medewerker) - Amersfoort
goede arbeidsvoorwaarde en ontwikkelmogelijkheden maar de cultuur binnen de organsatie zou nog een opkikker kunnen gebruiken. KPN kan van andere "kleinere' bedrijven nog wat kunnen leren als het gaat om de de cultuur
  1. Jong en dynamisch team en omgeving om in te werken