KPN
Review over KPN van een medewerker

hele goede werksfeer waardoor er goed samengewerkt kon worden.

14 februari 2017
sochtends rustig beginnen en even een babbeltje met de collega's. tussendoor koffie drinken en rustig aan je werk doen. het werken met verschillende systemen en tussen door telefoon beantwoorden heb ik daar goed geleerd. mijn leidinggevend was een echte gevoelsmens, als er iets met mijn zoontje was kon ik zo naar huis of thuis blijven. we waren allemaal heel close met elkaar, echt top collega's. wat ik minder vond dat we een pop moesten maken (persoonlijk ontwikkelings plan) dit vind ik altijd maar lastig om te doen. de gezelligheid die er op het kantoor heerste. altijd met plezier daar gewerkt.
Pluspunten
af en toe kregen we bonus
Minpunten
slechte vergoeding als je moest overwerken
29 mei 2020
Administratief medewerkster (voormalige medewerker) - Amsterdam
In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.
23 april 2020
Administratief medewerker (voormalige medewerker) - Amersfoort
Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.
11 januari 2017
Debiteurenbeheer (voormalige medewerker) - Leeuwarden
afwisselende functie met alles wat debiteurenbeheer inhoudt administratieve werkzaamheden en veel klantencontact. Advocaten/Deurwaarders contact.
  1. hele goede werksfeer waardoor er goed samengewerkt kon worden.