KPN
Review over KPN van een medewerker

Harde werkers

14 januari 2019
Grote mate van ontwikkeling en drang om te verbeteren.
Pluspunten
Producten en diensten
Minpunten
Werkdruk
15 mei 2020
Manager (voormalige medewerker) - Groningen
10 jaar bij dit bedrijg gewerkt maar vanaf dag 1 werd ik al gewaarschuwd om niet teveel op te vallen. Alles wat je extra doet is dankjewel maar wordt niet gewaardeerd. In alle disciplines moet je dagelijks achterom kijken of iemand geen mes in je rug zet. Ik heb als manager zowel bij KPN Retail als CS diverse afdelingen doorlopen. Survival of the fittest is daarbij het credo. opdrachgekrgen
Pluspunten
Betaalt erg goed!
Minpunten
Stress en altijd op je hoede zijn
14 januari 2019
Manager (huidige medewerker) - Rotterdam
Organisatie die goed probeert mee te gaan met de ontwikkelingen van de markt. KPN is echter een log en groot bedrijf en heeft moeite om de veranderingen volledig door te voeren. De veranderingen in de markt gaan te snel om het volledige bedrijf tijdig te laten mee veranderen, voordat de volgende verandering aankomt. KPN is een mooi bedrijf waar je jezelf uitstekend kan ontwikkelen, de ruimte krijgt daarvoor maar wel de kansen die voorbij komen zelf moet pakken. Doe je dit, dan kan je mooie ervaringen opdoen en een mooie toekomst voor jezelf uitstippelen.
Pluspunten
Ruimte om te ontwikkelen en groeien
Minpunten
De veranderingen stapelen op en zijn niet bij te houden
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.