KPN
Review over KPN van een medewerker

Goede werkgever

23 juni 2014
Klanten te woord staan, en deze zo goed mogelijk ondersteunen in zowel technische gedeelte als facturatie. De omgang van collega's en managers is goed, er hangt een gezellige werksfeer.
Pluspunten
Bonus
29 januari 2018
technische helpdesk medewerker (voormalige medewerker) - Zoetermeer
een typische dag op werk bevatten op tijd zijn 15 minuten van te voren om je pc op te kunnen starten eenmaal opgestart inloggen voor uren, programma's opstarten vervolgens klaar maken voor de aanvang van klanten die storing hadden met eventueel hardware/ software het bieden van hulp met Empathies vermorgen voor klanten om ze te woord staan die niet altijd evenveel Empathie hadden voor jou klanten hun koopmotief te achterhalen en hun over te halen om die van kpn te gebruiken het leukste dat ik vondt van me baan was klanten helpen en het gaf me een voldoening om hun ondanks hun nare ervaringen toch nog het gesprek te kunnen afsluiten waarbij ik wist de klant was tevreden probleem opgelost !
Pluspunten
het werksfeer
Minpunten
doorgroei
23 januari 2018
Technisch Helpdeskmedewerker (huidige medewerker) - Enschede
Met veel plezier heb ik altijd bij KPN gewerkt, nu tijd voor een nieuwe uitdaging
Minpunten
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.