KPN
Review over KPN van een medewerker

Gezellige werksfeer, geen baan om tot je pensioen te doen

26 september 2015
Ik heb er een leuke tijd gehad. Zo zat ik in een leuk team met leuke collega's. Verder heb je niet veel contact met andere collega's, hier moet je contact mee leggen en anders zeggen ze hoi of doei tegen je. Daarnaast zijn er ook steeds veel veranderingen. Het ene moment gaan we deze kant op en het andere moment heb gaan we de andere kant op. Verder is de baan zeer afwisselend. iedere klant moet je op een andere manier benaderen. Wat af en toe wel moeilijk is dat je van allerlei ziektes naar je hoofd krijgt, terwijl jij ook maar je werk doet.
Pluspunten
Zo word er met warm weer ijsjes uitgedeeld, in de winter is er fruit en zo zijn er nog meer acties.
Minpunten
Je kunt steeds minder vaak 'out of the box denken'
23 januari 2020
Klantexpert (voormalige medewerker) - Groningen (provincie)
Verdient goed maar er wordt gehamerd op targets (die niet super hoog zijn maar toch). Ook willen ze een uitgebreide bespreking van emoties zien tijdens het gesprek. Wordt aangeschreven als bijbaan maar icm een studie vergt het veel van je.
27 februari 2019
Klantexpert (voormalige medewerker) - Zoetermeer
Thuis werken was mogelijk dit was fijn, heb een hoop geleerd.
29 december 2019
Klantenservice medewerker (voormalige medewerker) - Enschede
Ik heb hier niks geleerd voelde mij net weer een kleuter omgang met collega's redelijk moeilijke klant vragen soms! Je komt er voor inbound werkzaamheden moet je ook nog sales vragen doen! Zeer negatieve ervaring! Uitzieken zit er niet bij helaas dan maar op zoek naar een betere werk plek met betere voorwaarden!
  1. Gezellige werksfeer, geen baan om tot je pensioen te doen