KPN
Review over KPN van een medewerker

Fijn!

24 maart 2020
Ik heb hier erg veel geleerd en veel Kansen gekregen om mijzelf te laten zien.
25 juni 2018
Trainer/coach (voormalige medewerker) - Rotterdam-Zuid
Kpn is het leuk werken veel mogelijkheden echter wel een hoge werkdruk en zelfstandig zijn of initiatief nemen kan soms een pre zijn.
Pluspunten
Veel mogelijkheden voor medewerkers
Minpunten
Oude medewerkers blijven hangen in oude gewoontes.
30 augustus 2016
Trainer / coach (voormalige medewerker) - Groningen
Ik heb me bij KPN kunnen ontwikkelen van 'eenvoudige' helpdeskmedewerker tot trainer en coach waarbij ik voor de laatste functie ook een training heb gekregen. Natuurlijk is de praktijk de beste opleiding. Het werk van de helpdeskmedewerker wordt vaak onderschat, maar omvat erg veel kennis rond procedures, processen en techniek, en natuurlijk de broodnodige communicatieve en commerciële vaardigheden - kortom je bent een duizendpoot. Om deze mensen te mogen trainen en coachen heb ik altijd als een voorrecht beschouwd. Vooruitgang boeken is het mooiste van mijn vak, vaak maar niet altijd bereikbaar. Het allerleukste bij KPN is het ongedwongen contact met de collega's, het lastigste is de commerciële druk en de vele veranderingen in port folio, processen en procedures.
21 mei 2020
Storingsmonteur telecom (huidige medewerker) - Eindhoven
Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.