KPN
Review over KPN van een medewerker

Dynamische omgeving

26 januari 2021
Prima organisatie. Heb er met veel plezier gewerkt. Je moet je wel voorbereiden op structurele veranderingen. Management wisselingen is aan de orde van de dag. Als je hierop instelt, dan is KPN een geweldige werkgever.
7 oktober 2020
IT Chain Manager (voormalige medewerker) - Den Haag
open bedrijfscultuur veel opleidingd en groei mogelijkheden. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. kortingsregeling eigen producten
Pluspunten
opleidingen
Minpunten
grote organisatie
13 april 2020
specialist klachtbehandeling (voormalige medewerker) - Den Haag
Een werkdag kon soms hectisch verlopen als er met spoed een probleem moest worden opgelost. Dan was het probleem aanhoren en met spoed acties uitzetten zodat zo snel mogelijk een oplossing kon worden geboden bij het probleem. Dan bewaken dat je de terugkoppelingen ontvangt op de uitgezette acties. Klant op de hoogte houden van de voortgang. Op mijn afdeling kon je altijd bij het management terecht voor een feedback. Hele sociale collega's die met je mee dachten hoe het probleem zo snel mogelijk op te lossen. Was het probleem opgelost en klant hierover ingelicht dan had je daar altijd een heel goed gevoel bij. Dat was ook het leukste van mijn baan.
17 maart 2020
Service Level Manager (huidige medewerker) - Den Haag
KPN Mobile is ondanks een recent doorgevoerde reorganisatie met grote personeelsreductie nog een leuke productieve afdeling met veel gezellige collega's