Logo van KPN
KPN

KPN Reviews

637 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 674 reviews

Leuke baan, jammer van het salaris

Het is een goede werkgever, zeker die in Groningen! Maar je wordt wel aardig onderbetaald. Moeilijk rond te komen als je 40 uur werkt met wat je krijgt uitbetaald. Jammer!

Pluspunten

Gezellige collega’s

Minpunten

Lange werkdagen

Fantastisch om bij Kpn te werken

Als receptioniste, een mooie functie daar te werken

Pluspunten

Fijne medewerkers

Minpunten

Thuiswerken kan soms saai zijn

Geen mogelijkheid om na de lockdown op kantoor te werken

Pluspunten

Bonussen voor sales

Minpunten

Je word veel in de gaten gehouden

Productief en zelfstandig werk

Flexibele werkweek waarbij je affiniteit hebt met de producten en diensten.

Pluspunten

Je kan de werkdag zelf indelen

Minpunten

Geen doorgroei mogelijkheden

Gezellige collega's in een gigantische, logge organisatie

Kpn is een gigantisch grote speler op de telecom markt, met alle gevolgen van dien. Er zijn zoveel backoffice afdelingen binnen kpn, dat het echt onoverzichtelijk wordt. Voor klanten van kpn zijn WIJ, direct achter de telefoon, de stem van KPN. Maar wij kunnen heel weinig direct oplossen voor klanten, en wij hebben ook weinig inzicht in wat er precies gebeurt met eventuele tickets voor backoffice afdelingen. De klant is vaak de dupe en wij achter de telefoon krijgen de volle laag. De gesprekken waar je na een half uur de tv weer op het juiste kanaal krijgt samen met de klant geven voldoening, en er zijn echt genoeg klanten met wie je een leuk gesprek hebt en die je goed kan helpen. Maar er zijn ook heel veel lastige gesprekken waar er tegen je wordt geschreeuwd/gescholden, en waar er soms zoveel misgaat dat je samen met de klant boos wordt op kpn. Het kennisniveau van veel medewerkers is benedenpeil, hierdoor geven collega's verkeerde informatie of worden klanten gewoon niet goed geholpen en moet iemand anders het oplossen en de klant terugbellen. De training moet minimaal nog een week langer, zelfs in mijn laatste maand bij KPN heb ik nog heel veel kennis opgedaan waarvan ik wilde dat ik het veel eerder wist. Verder merkte ik intern in het bedrijf dat er door management veel focus is op de toekomst, het netwerk in Nederland zijn, meegaan met de tijd, investeren in technologie, kortom, een beetje aandeelhouders paaien. De focus op klanten is een beetje weg, met een slecht interactief tv platform vol storingen, en moeilijk doen over het opsturen van een wifi versterker of een -

Pluspunten

Topcollega's

Minpunten

Log bedrijf, weinig zelf op te lossen, veel lagen, weerstaand en stress, slecht salaries

Dynamische omgeving

Prima organisatie. Heb er met veel plezier gewerkt. Je moet je wel voorbereiden op structurele veranderingen. Management wisselingen is aan de orde van de dag. Als je hierop instelt, dan is KPN een geweldige werkgever.

Leuk werk

Met plezier heb ik hier gewerkt en heb ook veel geleerd.Goed betaalde baan die je naast je studie kon doen.Moeilijkste taak was de sales. Maar een uitdaging is altijd leuk!

Pluspunten

Goed betaald

Minpunten

open bedrijfscultuur veel opleidingd en groei mogelijkheden

open bedrijfscultuur veel opleidingd en groei mogelijkheden. Goede secundaire arbeidsvoorwaarden o.a. kortingsregeling eigen producten

Pluspunten

opleidingen

Minpunten

grote organisatie

Dynamische omgeving met ruimte voor initiatief

Ik heb met heel veel plezier mijn werk gedaan en had de mogelijkheid een zeer enthousiast team op te bouwen. Het werk was ook plezierig: veel contacten, mooie contracten e.d. De ruimte om nieuwe ideeën/producten/diensten te lanceren was er ook.

Pluspunten

goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

af en toe voel je de oude cultuur

fijne collega's op eigen afdeling

Top down structuur in een rode organisatie. Als het goed gaat met de aandelen dan is er lucht.

Pluspunten

faciliteiten waren boven gemiddeld goed te noemen

Minpunten

werkstress door tegenstrijdig heden

Vacatures van KPN

Meer vacatures

Veel geleerd

Veel coaching mogelijk, opleidingen worden vergoed

Betrouwbare werkgever. Destijds prima sfeer en ruimte voor ontwikkeling

Pluspunten

Fijn team

Minpunten

Onduidelijk management

Geen hart je bent gewoon een nummer

Vond er niks aan om daar te werken. Draait alleen om cijfers als monteur moet je ook dingen verkopen bij de klant

Oordeel zelf

In het begin dat ik voor de KPN ging werken zat ik vol ideeën, barstte van de energie en was ontzettend gemotiveerd. Maar al na een paar maanden was daar weinig meer van over. Zo werd het mij duidelijk dat promoties bijv.gegund worden aan vriendjes, willen ze van je af om wat voor reden dan ook dan zeggen ze dit niet tegen je maar wordt je onderdeel van een smerig spelletje dat zich achter je rug afspeelt en waar je langzamerhand achterkomt. Mijn managers waren grootmeesters in een spelletje schaak met de medewerker als inzet. Aan het eind van de rit heb jij het gedaan en de leiding wast haar handen in onschuld.

Je krijgt een bedrijfswagen Je gebruikte voorraad wordt s nachts bijgevuld in je bedrijfswagen Je werkt zelfstandig bij klanten thuis of kantoor en in telefoon centrales of glasvezel hoofdverdelers. TeamManagers doen alles voor je zodat je je goed voeldtijdens en buiten werk, ze hebben een goed luisterend oor voor je meningen en verlangen.

Door vele reorganisaties niet erg prettig meer

Erg onzeker voor veel mensen daardoor stressvol. Wel prettig dat je thuis kunt werken

Betaalt goed maar iedereen is wolf in schaapskleren

10 jaar bij dit bedrijg gewerkt maar vanaf dag 1 werd ik al gewaarschuwd om niet teveel op te vallen. Alles wat je extra doet is dankjewel maar wordt niet gewaardeerd. In alle disciplines moet je dagelijks achterom kijken of iemand geen mes in je rug zet. Ik heb als manager zowel bij KPN Retail als CS diverse afdelingen doorlopen. Survival of the fittest is daarbij het credo. opdrachgekrgen

Pluspunten

Betaalt erg goed!

Minpunten

Stress en altijd op je hoede zijn

productieve en gezellige werkomgeving

Als klantenservice medewerkster op de service afdeling heb ik heel fijn ervaren, gezellige werksfeer.

Bij KPN XL werken is een commerciële uitdaging

Bij de KPN XL werken is in de ruimste zin van het woord: klantenervaring opdoen. Je leert te luisteren naar mensen en als hostess ben je niet alleen gastvrouw maar ook een klein beetje psychologe of levenservaringdeskundige.

Top bedrijf

Leuk team met goede begeleiding Een goed passend kleding paket Geen stressvolle opdrachten en een relatief relaxte leiding.ook bereid om te helpen waar nodig.

Communicatie naar de vloer kan beter

Op de afdeling waar ik gewerkt heb heerstte een angstcultuur. Niemand durfde zijn mond open te doen. Bang om ontslagen te worden want er werd gedreigd met slecht nieuwsgesprekken als gestelde doelen niet werden gehaald of afspraken niet werden nageleefd. Als je bijv. een mail niet beantwoordt die de manager aan jou heeft gestuurd kan je dit al een negatieve beoordeling opleveren. Er wordt bewust afstand gecreëerd en eigen inbreng wordt niet getolereerd. Zo lang je maar 'ja en amen' zegt is er niks aan de hand. Managers zijn niet gemakkelijk benaderbaar en niet zichtbaar aanwezig op de vloer.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KPN. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,9

• KPN