Koninklijke Vezet

Koninklijke Vezet Reviews

51 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 53 reviews

Mooi werk met vriendelijke collegas

Ik werk hier nu 2 weken. Wanneer ik op een nieuwe plek sta (gebeurt regelmatig) geef ik dit aan en krijg ik de hulp en uitleg om de taak goed te kunnen uitvoeren. Veel mensen zijn vriendelijk tegen je wat elkaar helpt om het harde werk in een positief licht te zien.

Pluspunten

Collegas, Je kan je rooster zelf kiezen

Minpunten

Vroege of late diensten, Veel lawaai, Koud

Belachelijke vriendjes politiek

Er wordt in dit bedrijf veelste veel met vriendjes politiek gewerkt waardoor de echt werkende mens niet gewaardeerd worden en in alles worden tegengewerkt!

Ongezonde werkomgeving met belabberd management.

Ongezonde werksituaties worden structureel genegeerd, alleen veiligheid is belangrijk omdat ongevallen worden geregistreerd en werkgerelateerde gezondheidsklachten niet.Het management strooit grif met de kernwaarden van het bedrijf, deze gelden alleen niet voor het management zelf.Wie zijn gezond wil blijven doet er verstandig aan ergens anders gaan werken.

Pluspunten

Werk genoeg

Minpunten

Zogenaamd zorgzaam en betrokken, zolang het geen geld kost tenmiste.

Top bedrijf

Het bedrijf biedt volop kansen en doorgroeimogelijkheden je moet alleen goed in de groep passen intresse tonen het gaat niet om hard werken het gaat om intresse tonen hoe werkt dit hoe werkt dat wrm loopt de operator naar voren omdat er bijv een kratje vastzit waardoor de machine vastloopt als er even niks te doen is pak een bezem ga schoonmaken sta niet stil etc etc

Vriendelijke omgeving

Ik herinner me mijn werk bij Vezet nog heel goed. Medewerkers zijn meestal aardig en behulpzaam voor elkaar. Er hangt een vriendelijke sfeer. Soms was er druk bij de lijn en een hoog werktempo, maar ik voelde nog steeds niet veel stress. Er is een regel: iedereen heeft de plicht elkaar te helpen. Je kunt je daar ontwikkelen.

Geen idee

Te koud voor mij slechte leidinggevende en slechte werktijden

het was een leuke en een leerzame ervaring. zeker een aanrader

het was een leuke en een leerzame ervaring. zeker een aanrader

Productieve werkomgeving waar het uitstekend geregeld is

Een productiebedrijf met specifieke omstandigheden namelijk de temperatuur (4 tot 6 graden) en luchtvochtigheid (90%). Niet geschikt voor mensen met luchtweg of long beperkingen. Het is er prima geregeld, goed bedrijfsrestaurant tegen lage prijzen, het wordt goed schoongehouden en vrije dagen, roostervrije dagen, flexibele werktijden en de toeslagen voor avond en weekendwerk zijn top. Salaris wordt altijd op tijd betaald en als iets vergeten is wordt dat direct geregeld en nabetaald. Het is een erg ambitieus bedrijf dat bij de allerbeste wil horen. Omdat niet iedereen de Nederlandse taal (goed) spreekt moet je soms creatief zijn, met een vrolijk gezicht en wat non verbale humor krijg je veel voor elkaar. Ga je chagrijnig met je collega's om dan krijg je dat ook terug. Als je van aanpakken houdt dan is het een top bedrijf.

je moet nederlands praatten gebeurt helaas niet...

vastrooster evengoed afgebeld ! koud... vind de sfeer niet echt gezellig ... vriendjes politiek weinig betaald ... maar ja

Hard werken

Hard werken in een koude omgeving, vaak geïsoleerd. Verdient wel goed

Gezellige werkomgeving

Ik werkte vaak op de afdeling Pizza?Maaltijdgemak veel leuke collega's daar en afwisselend werk

Veel gezellige collega's. Wordt niet altijd even goed geluisterd vanuit de leiding Veel onnodige storingen waardoor machines aan de kant staan en je veel meer werk heb

werkervaring

vezet is een groot bedrijf waarbij je dagelijks veel nieuwe mensen leert kennen dat maakt een lange werkdag soms erg kort.

Pluspunten

gratis maaltijd eerste pauze

Minpunten

lichaamelijk soms zwaar

Sencillo pero duro por el frio

El trabajo era sencillo pero duro por el frio de la fabrica.

leuke ploeg, maar ontzettend streng

ik heb er een maand gewerkt, en ik was iedere dag 30min te vroeg omdat ik het zo naar mn zin had, maar na 4 weken kwam de chef met mijn inkloktijden en beweerde hij dat ik iedere dag telaat was. dus dat was het einde van mijn cariëre daar.

Pluspunten

goed verdienen

Minpunten

ze gaan je geheid eenkeer naaien

Gezellig om te werken

Werk er al jaren en tot nu toe bevalt het erg goed met een goed salaris. Enige minpunt is dat er nagenoeg geen mogelijkheid is om in vaste dienst te komen, en dat is nu precies wat ik wel wil. Jammer dat tempo team zich daarvoor bijna geen moeite doet. Je bouwt helemaal niets op namelijk aan pensioen.

Buen empresa, muy agrado ambiente laboral

En la empresa hay muchos posibilidades de crecer. Hay mucho renovacion. Es moderno.

Pluspunten

Hermoso cantina, cafe y te gratis

Minpunten

El frio de las salas es fuerte a veces

productiemedewerker, opperaitor

ik werk al een aantal jaar met plezier bij vezet, maar ben opzoek naar een nieuwe uitdaging.

Pluspunten

gratis soep

Minpunten

veel omkleden

Eerlijk bedrijf waar je inzet beloond wordt

Laat ik voorop stellen dat productiewerk is nou eenmaal pittig werk is en dat ik voornamelijk avonddiensten heb gedraaid. Ik ben rond de feestdagen van 2016 bij Vezet aan de slag geraakt en heb een jaar later met plezier mijn spullen weer ingeleverd (in verband met de afloop van het contract van maximaal een jaar). Op de afdeling kookgemak lopen veel operators figuurlijk met hun neus in de lucht. Wij zijn de operators, en jij mag als productiemedewerker lekker gaan zweten, want wij hoeven als operator niet veel te doen. Fysiek zwaar werk (bijvoorbeeld bij mengsels maken: til jij maar even een krat met sperziebonen (5mm) van een pallet met 40 kratten die 15 kilo per stuk wegen, ookal ben je een mager scharminkel of een man op leeftijd). Op de rest van de afdelingen had ik veel minder het gevoel dat mensen de baas over mij probeerden te spelen, voornamelijk op de afdeling voorbewerking, waar mij een doorgroeimogelijkheid werd aangeboden. Binnen dit bedrijf moet je sterk in je schoenen staan en voldoende initiatief tonen. Als je telkens binnen dezelfde afdeling blijft hangen zonder ergens anders te kijken en alleen maar doet wat je gevraagd wordt, dan vind ik het niet gek dat je slechte reviews op deze site gaat plaatsen. Persoonlijk heb ik een hele fijne tijd gehad bij Vezet, ik heb nieuwe vrienden gemaakt en leuke collegas gehad, en heb hier goed kunnen sparen voor mijn toekomst. Vezet is een ontzettend groot bedrijf waar hard werken voorop staat, en als dat niets voor jou is kan je beter iets anders zoeken.

Pluspunten

Gratis koffie/thee/chocomel/soep/appels

Minpunten

Duur eten in de bedrijfskantine (wat niet verplicht is), kou (waar je je tegen kan kleden), de stank

Gezellige werkomgeving

Het is een goed en gezond bedrijf en continu op zoek naar goede en gezonde producten. Heeft goede arbeidsvoorwaarden.

Pluspunten

Goede arbeidsvoorwaarden

Minpunten

Het wordt een erg groot bedrijf.

Hard werken

Een baan waar je hard moet werken. Je staat lange dagen op je benen. Daar in tegen is het een prima baan, met prima salaris. Kwa bereik van het bedrijf is het lastiger als je niet in het bezit bent van een auto. Met openbaar vervoer is het haast onmogelijk te doen

Pluspunten

bedrijf dat voor elke cultuur open staat. prima bedrijf om te werken

Minpunten

Bereikbaarheid bedrijf

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Koninklijke Vezet. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Vergelijk Koninklijke Vezet met

Reviews over Koninklijke Vezet per locatie