Koninklijke Peitsman B.V.

5: Koninklijke Peitsman B.V. reviews van werknemers

Fijne collega’s en goede werksfeer

Ik ben tot mijn volle tevredenheid magazijn medewerker/ reserve chauffeur bij Peitsman Almelo Een hele goede werksfeer en fijne collega’s , doorgroeimogelijkheden zijn zeker mogelijk !! Gewoon een zeer gemoedelijk bedrijf !!

Pluspunten

Gemoedelijke sfeer

gezellige werkomgeving

Ik werk sinds 1 juli 2020 bij Peitsman met veel plezier.Echt een andere bedrijfscultuur dan in de transportwereld waar ik uit kwam, hier staat samenwerken in een team centraal (iedereen springt bij als het druk is). Ook als nieuweling worden je ideeën en je menig gewaardeerd. Er heerst een gezellige sfeer onder collega's en de klanten.

Pluspunten

Vaste tijden, teamwork, in overleg kan veel.

Collegiaal bedrijf waar veel dingen goed geregeld zijn.

Werk hier al meer dan dertig jaar met veel plezier. Vaste kern, waar veel nieuwe mederwerkers door de drukte instromen. Meeste blijven hangen en hebben het naar hun zin. Sommige haken af, maar heeft vaak met een andere werk ethiek te maken. Op tijd komen en je dienstbaar opstellen in een bedrijf waar de klant nog steeds koning is, is schijnbaar niet voor iedereen van zelfsprekend.

Pluspunten

Winstdeling

Minpunten

Soms hard werken.

Leuk snel groeiend bedrijf met een leuke werksfeer.

Peitsman is een leuk bedrijf met fijne collega's.Ik heb een mooie doorgroei meegemaakt en veel geleerd

Pluspunten

fijne collega's

Rommeltje en doorganshuis

Ik heb hier bijna drie jaar gewerkt en ik heb in deze tijd 16 collega's zien komen en gaan alles draait om vriendjes politiek terwijl niet wordt gekeken naar hoe er beter kan worden (lees bedienen van de klant) kan worden voldaan aan de service. Er werd wel geluisterd naar elkaar maar niet gedaan of gehandeld volgens afspraak, met als gevolg dat medewerkers die wel hart voor de klanten hadden de meeste onbetaalde uren maakte.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij Koninklijke Peitsman B.V.. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

Reviews over Koninklijke Peitsman B.V. per locatie

• Koninklijke Peitsman B.V.