Komma | Web & Branding Agency
Review over Komma | Web & Branding Agency van een medewerker

Een leuk en creatief bedrijf

14 januari 2020
Je werkt hier in een heel gezellig team waar creativiteit en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Pluspunten
Leuk team, flexibele uren, eigen verantwoordelijkheid en heel creatief
Minpunten
10 december 2020
Full Stack Developer (huidige medewerker) - Budel
Werken bij Komma voelt als werken bij een grote familie, Iedereen is erg betrokken en er worden regelmatig borrels en andere activiteiten georganiseerd. Developers werken op een hoog niveau en krijgen de vrijheid om constant nieuwe technieken uit te proberen. Er wordt verder veel tijd besteed aan jou als persoon en hoe jij je voelt in het team en bij de werkzaamheden die je doet.
Pluspunten
Hoge technische kennis, informele sfeer
21 april 2020
Stagiaire ICT en Media design (voormalige medewerker) - Budel
Gezellige sfeer in een leerzame omgeving waar je veel van opsteekt. Het diverse team van jonge professionals beschikt over alle richtingen die passen bij mijn opleiding. Er is van zowel design, als development, communicatie en online-marketing ruim voldoende begeleiding. Naast het bedenken en uitvoeren van een passende stageopdracht krijg je ook de kans om vanaf conceptniveau mee te denken in verschillende lopende projecten.
21 april 2020
Commercieel Directeur (huidige medewerker) - Budel
Ik ben verantwoordelijk voor de commercie en merk dat we sterke ambitie hebben. De kernwaarden worden door iedereen gedragen. Een leuke energieke omgeving met dito mensen.