Komma | Web & Branding Agency

Komma | Web & Branding Agency Reviews

Werken bij Komma voelt als werken bij een grote familie, Iedereen is erg betrokken en er worden regelmatig borrels en andere activiteiten georganiseerd. Developers werken op een hoog niveau en krijgen de vrijheid om constant nieuwe technieken uit te proberen. Er wordt verder veel tijd besteed aan jou als persoon en hoe jij je voelt in het team en bij de werkzaamheden die je doet.
Pluspunten
Hoge technische kennis, informele sfeer
Gezellige sfeer in een leerzame omgeving waar je veel van opsteekt. Het diverse team van jonge professionals beschikt over alle richtingen die passen bij mijn opleiding. Er is van zowel design, als development, communicatie en online-marketing ruim voldoende begeleiding. Naast het bedenken en uitvoeren van een passende stageopdracht krijg je ook de kans om vanaf conceptniveau mee te denken in verschillende lopende projecten.
Ik ben verantwoordelijk voor de commercie en merk dat we sterke ambitie hebben. De kernwaarden worden door iedereen gedragen. Een leuke energieke omgeving met dito mensen.
Mooi bedrijf waar goed voor je gezorgd wordt. Gezellige werkplek en toffe projecten.
Je werkt hier in een heel gezellig team waar creativiteit en kwaliteit hoog in het vaandel staan.
Pluspunten
Leuk team, flexibele uren, eigen verantwoordelijkheid en heel creatief
Minpunten
Iedere dag is anders en de werksfeer is heel luchtig. Bijna een tweede vriendengroep.
Bij Komma kom je vanaf dag 1 terecht in een gezellig team met een zeer informele bedrijfscultuur. Daarbij zijn we bij Komma altijd hongerig naar meer: geen enkele maatwerkuitdaging is ons te groot. Ook houden we van heldere, open en eerlijke communicatie en zijn we niet vies van goede (en slechte) grappen.
Bij Komma werk je in een relaxte sfeer met collega's die het allemaal steeds beter willen doen! Stuk voor stuk zijn het compleet andere mensen, waardoor er een dynamisch groepsgevoel heerst en ieder teamuitje weer dolle pret is. Je krijgt veel mogelijkheden, kunt makkelijk aangeven welke werkzaamheden je graag wilt doen en er wordt altijd rekening gehouden met de mens achter de functie of binnen een team.