KMN Kind & Co
Review over KMN Kind & Co van een medewerker

15 januari 2014
Leuk team, goede werksfeer Cursussen gevolgd en bijscholing Het werken met o.a. kinderen met autisme en gedragsproblemen was voor mij erg leerzaam en uitdagend.
8 april 2014
Invalkracht (voormalige medewerker) - Woerden, UT
Elke dag is anders, omdat je nooit op dezelfde locaties werkt. Lastig dat je geen band kan opbouwen met de kinderen. Gezellige collega's maar daar heb je wel weinig contact mee door de verschillende locaties. Lastig dat je nooit weet wanneer en hoeveel je kan werken.
28 juni 2020
Pedagogisch medewerker (voormalige medewerker) - Zeist
Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan
Pluspunten
Lieve kinderen en ouders
Minpunten
Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.
4 januari 2020
Pedagogisch medewerker BSO (voormalige medewerker) - Zeist
Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.