KMN Kind & Co

Reviews over Doorgroei en promotie bij KMN Kind & Co

Wissen
3.5Doorgroei en promotie

6 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 19 reviews

Leuke baan vol uitdagingen!

Uitgelichte review

KMN Kind & Co heeft deze review geselecteerd als representatief voor het bedrijf
Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met het werken voor Kind en co als pedagogisch medewerker op een baby groep en als bso leidster, maar heb sinds kort de mogelijkheid gekregen om door te groeien naar senior pedagogisch medewerker. Tevens sta ik achter de positiviteit van het bedrijf dat ik ambassadrice ben geworden van Kind en co. Waardoor ik elke dag met een lach naar m`n werk toe ga is omdat ik top collega`s heb!

Pluspunten

Positiviteit, samenwerken, doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Verschil in salaris tussen pm-er en senior is erg weinig

Leuke locatie

In het begin als uitzendkracht overal gewerkt, verschillende locaties en dus ook verschillende gewoontes meegemaakt. Later als vaste invalkracht op één locatie gewerkt, zo leerde ik de kinderen en ouders beter kennen. En daarna vast contract gekregen en een vaste groep, wat superfijn was! Gedurende de tijd veel meegemaakt, zoals strenge maatregelen waardoor er veel stress onder collega's ontstond, en een erg strak schema voor de kinderen. Daarna kwam de eerste lockdown, en de tweede. Die zorgden ook voor de nodige onrust. Gelukkig is nu alles weer terug naar normaal en kunnen we hele leuke activiteiten doen met de kinderen!

Minpunten

JUS-uren (gelukkig is dat nu afgeschaft maar we ondervinden nog de gevolgen ervan), Vaak zitten bso's gevestigd in schoolgebouwen en niet altijd is de samenwerking optimaal

Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden

Ik werk al 12 jaar in hetzelfde bedrijf, ik heb diverse trainingen en cursussen gehad die waardevol zijn voor de rest van mij carrière.

zwangerschaps vervanging gedaan

Kind en co is een goede organisatie, ik werkte op een locatie in Zeist. Heb daar veel geleerd.

Pluspunten

veel open deuren beleid

Minpunten

het was wat rommelig ivm collega"s die weggingen

bedrijf is erg met de de crisis en geld bezig en niet meer met personeel en clienten

Op zich was het werk toen ik begon erg leuk en was er veel mogelijk. maar toen het bedrijf werd overgenomen door KMN werd het te groot. en werd het personeel ipv een mens een nr. Er werd niet meer naar de input van de werkvloer geluisterd. Ook zijn er natuurlijk goede dingen gebeurd ik heb mijn opleiding daar gedaan en een deel hiervan is door hun betaald, ook hebben ze aardig wat tijd in mij gestoken in mijn begeleiding hiervan dit was wel veel in de begin fase van KMN. Wel vond ik het werk met kinderen erg leuk. Helaas had ik het idee dat het bedrijf dat niet vond en kwamen de kinderen op de 2e plaats

Pluspunten

veel plezier gehad van en met de kinderen

Minpunten

We kregen meer administratief werk minder aandacht voor kinderen

Prettige werkgever voor MBO-ers

Ik heb EHBO en brandveiligheid geleerd. Op een dag ben je bezig met het welzijn van groepen kinderen. De directie komt niet in contact met medewerkers, daarvoor is de organisatie te groot. Er zijn seniors en managers. Collega's zaten op een ander niveau dan ik, vandaar wrijvingen. Moeilijkste: beperkt worden door regeltjes. Leukste: de kinderen.

Pluspunten

mooie locaties, ze doen hun best met feestjes etc, salaris was ok, p&o afdeling werkt hard voor haar werknemers als er echt iets is.

Minpunten

reiskosten pas vanaf 11 km, geen doorgroeimogelijkheden, grote organisatie waardoor je een nummertje bent, weinig bewegingsvrijheid voor nieuwe ideeën.

Vacatures van KMN Kind & Co

Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.6

• KMN Kind & Co