Logo van KMN Kind & Co
KMN Kind & Co

Reviews voor Pedagogisch Medewerker (m/v) bij KMN Kind & Co

3,4

9 reviews gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

Goed bedrijf om te werken

Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.

Hardwerken weinig waardering

Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan

Pluspunten

Lieve kinderen en ouders

Minpunten

Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.

organisatie die pretendeert dat ze oog hebben voor het kind maar dit in werkelijkheid voornamelijk op papier doet

Kind en Co is een grote organisatie die de prioriteit legt bij het presenteren van hun kwaliteiten op papier maar het gevolg is dat het bijhouden van die hele papierwinkel ten koste gaat van de aandacht voor het kind. Door de enorme grootte van de organisatie en de verschillende geledingen, wordt er veel teveel langs elkaar heen gecommuniceerd en gaat er veel mis. Ik heb er bijna 2 jaar gewerkt maar nog nooit de manager op de werkvloer gezien, terwijl de kinderen er waren. Ik heb heel veel in privétijd aan werkzaamheden voor de groep gedaan, maar mocht nergens tijd compenseren. Sterker nog; toen mijn vriend voor een opname naar het ziekenhuis moest, werd deze tijd gewoon van mijn verlof afgeschreven. Het is voornamelijk geven bij Kind en Co en verwacht daar niets voor terug .

Fijn bedrijf

Fijn bedrijf om te werken, Ligt eraan per locatie.

Leerzame werkomgeving

Als stagiare en oproepkracht heb ik gedurende mijn opleiding mijn leerbaan vorm kunnen geven en de nodige competenties behaald met behulp van mijn inzet en begeleiding.

Pluspunten

Goede begeleiding

Minpunten

Korte werkdagen BSO

zwangerschaps vervanging gedaan

Kind en co is een goede organisatie, ik werkte op een locatie in Zeist. Heb daar veel geleerd.

Pluspunten

veel open deuren beleid

Minpunten

het was wat rommelig ivm collega"s die weggingen

Pioneren en samenwerken

Iedere dag is weer anders op een kinderdagverblijf of op een BSO. Dat biedt dus telkens weer nieuwe uitdagingen. Samenwerking en goede communicatie vind ik van groot belang! Wanneer kinderen blij en tevreden aan het eind van de dag weer naar huis gaan, ben ik pas tevreden. "De klant is tenslotte koning!" Daarnaast is een flexibele houding onmisbaar in deze branche. Ik ben van mening dat ik flexibel en spontaan ben. Wanneer je aan het einde van de dag ook de ouders/verzorgers tevreden naar huis ziet gaan, ben ik geslaagd in mijn taak. Voor kinderen moet de opvang veilig, vertrouwd en gezellig zijn!

Pluspunten

Goede samenwerking

Minpunten

Veel administratie

bedrijf is erg met de de crisis en geld bezig en niet meer met personeel en clienten

Op zich was het werk toen ik begon erg leuk en was er veel mogelijk. maar toen het bedrijf werd overgenomen door KMN werd het te groot. en werd het personeel ipv een mens een nr. Er werd niet meer naar de input van de werkvloer geluisterd. Ook zijn er natuurlijk goede dingen gebeurd ik heb mijn opleiding daar gedaan en een deel hiervan is door hun betaald, ook hebben ze aardig wat tijd in mij gestoken in mijn begeleiding hiervan dit was wel veel in de begin fase van KMN. Wel vond ik het werk met kinderen erg leuk. Helaas had ik het idee dat het bedrijf dat niet vond en kwamen de kinderen op de 2e plaats

Pluspunten

veel plezier gehad van en met de kinderen

Minpunten

We kregen meer administratief werk minder aandacht voor kinderen

Prettige werkgever voor MBO-ers

Ik heb EHBO en brandveiligheid geleerd.Op een dag ben je bezig met het welzijn van groepen kinderen.De directie komt niet in contact met medewerkers, daarvoor is de organisatie te groot. Er zijn seniors en managers.Collega's zaten op een ander niveau dan ik, vandaar wrijvingen.Moeilijkste: beperkt worden door regeltjes.Leukste: de kinderen.

Pluspunten

mooie locaties, ze doen hun best met feestjes etc, salaris was ok, p&o afdeling werkt hard voor haar werknemers als er echt iets is.

Minpunten

reiskosten pas vanaf 11 km, geen doorgroeimogelijkheden, grote organisatie waardoor je een nummertje bent, weinig bewegingsvrijheid voor nieuwe ideeën.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3

• KMN Kind & Co
  • Pedagogisch Medewerker (m/v)