KMN Kind & Co

Reviews voor KMN Kind & Co in Houten

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 20 reviews

Groeiend en gezellig bedrijf

Ik werk ongeveer 7 jaar bij KMN Kind en Co, in die 7 jaar heb ik verschillende functies gehad en de mogelijkheid gekregen om door te groeien. Er zijn meerdere locaties waardoor er vaak wel een locatie echt bij je past. Geen dag is hetzelfde in de kinderopvang en dat maakt het werk afwisselend en uitdagend. De kinderen blij naar huis te zien gaan is het mooiste om te hebben voordat je klaar bent met werken. Kinderen zijn vaak eerlijk en dat is het mooie van dit werk, ze zullen zeggen als ze iets niet willen of iets niet leuk vinden, dan kan jij je kwaliteiten tevoorschijn toveren om het kind toch een leuke dag te bezorgen en die lach aan het einde van de dag te zien. Verbonden aan de locaties zijn de senior pedagogisch medewerkers en de cluster manager, daar kan je altijd terecht met vragen en zijn de lijntjes kort. Het is een prachtig groeiend bedrijf, die graag meegaat met de tijd van nu.

Pluspunten

Afwisselend werk

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

Reviews over KMN Kind & Co gesorteerd op functie