Logo van KMN Kind & Co
KMN Kind & Co

Reviews voor KMN Kind & Co in Gouda

3,4

1 review gevonden voor de zoekopdracht.Bekijk alle 12 reviews

organisatie die pretendeert dat ze oog hebben voor het kind maar dit in werkelijkheid voornamelijk op papier doet

Kind en Co is een grote organisatie die de prioriteit legt bij het presenteren van hun kwaliteiten op papier maar het gevolg is dat het bijhouden van die hele papierwinkel ten koste gaat van de aandacht voor het kind. Door de enorme grootte van de organisatie en de verschillende geledingen, wordt er veel teveel langs elkaar heen gecommuniceerd en gaat er veel mis. Ik heb er bijna 2 jaar gewerkt maar nog nooit de manager op de werkvloer gezien, terwijl de kinderen er waren. Ik heb heel veel in privétijd aan werkzaamheden voor de groep gedaan, maar mocht nergens tijd compenseren. Sterker nog; toen mijn vriend voor een opname naar het ziekenhuis moest, werd deze tijd gewoon van mijn verlof afgeschreven. Het is voornamelijk geven bij Kind en Co en verwacht daar niets voor terug .

Vacatures van KMN Kind & Co

in Gouda
Meer vacatures

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3

Reviews over KMN Kind & Co gesorteerd op functie