Logo van KMN Kind & Co
Bekijk alle reviews over KMN Kind & Co

KMN Kind & Co

Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Pioneren en samenwerken

Iedere dag is weer anders op een kinderdagverblijf of op een BSO. Dat biedt dus telkens weer nieuwe uitdagingen. Samenwerking en goede communicatie vind ik van groot belang! Wanneer kinderen blij en tevreden aan het eind van de dag weer naar huis gaan, ben ik pas tevreden. "De klant is tenslotte koning!" Daarnaast is een flexibele houding onmisbaar in deze branche. Ik ben van mening dat ik flexibel en spontaan ben. Wanneer je aan het einde van de dag ook de ouders/verzorgers tevreden naar huis ziet gaan, ben ik geslaagd in mijn taak. Voor kinderen moet de opvang veilig, vertrouwd en gezellig zijn!

Pluspunten

Goede samenwerking

Minpunten

Veel administratie

Bekijk alle reviews over 12

Hardwerken weinig waardering

Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan

Pluspunten

Lieve kinderen en ouders

Minpunten

Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.

Goed bedrijf om te werken

Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.

organisatie die pretendeert dat ze oog hebben voor het kind maar dit in werkelijkheid voornamelijk op papier doet

Kind en Co is een grote organisatie die de prioriteit legt bij het presenteren van hun kwaliteiten op papier maar het gevolg is dat het bijhouden van die hele papierwinkel ten koste gaat van de aandacht voor het kind. Door de enorme grootte van de organisatie en de verschillende geledingen, wordt er veel teveel langs elkaar heen gecommuniceerd en gaat er veel mis. Ik heb er bijna 2 jaar gewerkt maar nog nooit de manager op de werkvloer gezien, terwijl de kinderen er waren. Ik heb heel veel in privétijd aan werkzaamheden voor de groep gedaan, maar mocht nergens tijd compenseren. Sterker nog; toen mijn vriend voor een opname naar het ziekenhuis moest, werd deze tijd gewoon van mijn verlof afgeschreven. Het is voornamelijk geven bij Kind en Co en verwacht daar niets voor terug .

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3

• KMN Kind & Co