Logo van KMN Kind & Co
Bekijk alle reviews over KMN Kind & Co

KMN Kind & Co

Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Invallen op verschillende locaties

Elke dag is anders, omdat je nooit op dezelfde locaties werkt. Lastig dat je geen band kan opbouwen met de kinderen. Gezellige collega's maar daar heb je wel weinig contact mee door de verschillende locaties. Lastig dat je nooit weet wanneer en hoeveel je kan werken.
Bekijk alle reviews over 12

Leuk team, goede werksfeer Cursussen gevolgd en bijscholing Het werken met o.a. kinderen met autisme en gedragsproblemen was voor mij erg leerzaam en uitdagend.

Hardwerken weinig waardering

Hardwerken Druk opvoeren Geen omkijk bij ziekte Veel alleen werken met te veel kinderen Laten cursussen niet zelf herhalen moet je op eigen kosten doen Lieve kinderen en ouders die naar je omkijken en willen helpen waarbij kan

Pluspunten

Lieve kinderen en ouders

Minpunten

Geen overuren schijven, geen cursussen, geen medeleven naar ziekte, alleen op de groep met te veel kinderen en duidelijke baas en medewerker.

Goed bedrijf om te werken

Ik weet niet hoe het op andere locaties is maar de plekken waar ik werkte was ik te spreken over het contact met collega's. Het nadeel is wel dat er vanuit wet- en regelgeving aardig wat te stellen is rondom werken met kinderen, dat is ook logisch maar voor mij persoonlijk vond ik het soms jammer om zoveel met de regels bezig te zijn, dat is tijd die ik niet met kinderen bezig was.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3,3

• KMN Kind & Co