KMN Kind & Co
Bekijk alle reviews over KMN Kind & Co

KMN Kind & Co

Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Gezellige werkomgeving met doorgroeimogelijkheden

Ik werk al 12 jaar in hetzelfde bedrijf, ik heb diverse trainingen en cursussen gehad die waardevol zijn voor de rest van mij carrière.

Groeiend en gezellig bedrijf

Ik werk ongeveer 7 jaar bij KMN Kind en Co, in die 7 jaar heb ik verschillende functies gehad en de mogelijkheid gekregen om door te groeien. Er zijn meerdere locaties waardoor er vaak wel een locatie echt bij je past. Geen dag is hetzelfde in de kinderopvang en dat maakt het werk afwisselend en uitdagend. De kinderen blij naar huis te zien gaan is het mooiste om te hebben voordat je klaar bent met werken. Kinderen zijn vaak eerlijk en dat is het mooie van dit werk, ze zullen zeggen als ze iets niet willen of iets niet leuk vinden, dan kan jij je kwaliteiten tevoorschijn toveren om het kind toch een leuke dag te bezorgen en die lach aan het einde van de dag te zien. Verbonden aan de locaties zijn de senior pedagogisch medewerkers en de cluster manager, daar kan je altijd terecht met vragen en zijn de lijntjes kort. Het is een prachtig groeiend bedrijf, die graag meegaat met de tijd van nu.

Pluspunten

Afwisselend werk

Fijne collega's, open communicatie, vrijheid in wat je wilt doen met de kinderen.

Ik werk al lang bij KMN kinden co en ervaar dit als een goede werkplek. Je hebt ruimte in het aanbieden van activiteiten met de kinderen en kan zo inspelen op behoeftens wat ze willen. Daarbij werken we ook met thema's, oa Puk waarmee je verschillende ontwikkelingsgebieden stimuleert.

Pluspunten

Je eet pedagogisch meemet de kinderen

Minpunten

Bedrijfskleding
Zelfde functieZelfde locatie

Gezellige werkomgeving

Het werken met de diverse leeftijden 0-4 jaar is erg leuk. De afwisseling met baby en peuter, de verschillende activiteiten die je aan kan bieden is mooi om te zien in de ontwikkelingsgebieden. Je bouwt een goede band op met collega's in het vaste team. Door op een vaste groep te werken bouw je ook een mooie band met de kinderen op.

Pluspunten

Eten inbegrepen, mooie band met kinderen en leidsters.

Minpunten

Je kan moeilijk weg van werk mocht er iets zijn.

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

• KMN Kind & Co