KMN Kind & Co
Bekijk alle reviews over KMN Kind & Co

KMN Kind & Co

Review over KMN Kind & Co van een medewerker

Ik werk al lang bij KMN kinden co en ervaar dit als een goede werkplek. Je hebt ruimte in het aanbieden van activiteiten met de kinderen en kan zo inspelen op behoeftens wat ze willen. Daarbij werken we ook met thema's, oa Puk waarmee je verschillende ontwikkelingsgebieden stimuleert.

Pluspunten

Je eet pedagogisch meemet de kinderen

Minpunten

Bedrijfskleding

Groeiend en gezellig bedrijf

Ik werk ongeveer 7 jaar bij KMN Kind en Co, in die 7 jaar heb ik verschillende functies gehad en de mogelijkheid gekregen om door te groeien. Er zijn meerdere locaties waardoor er vaak wel een locatie echt bij je past. Geen dag is hetzelfde in de kinderopvang en dat maakt het werk afwisselend en uitdagend. De kinderen blij naar huis te zien gaan is het mooiste om te hebben voordat je klaar bent met werken. Kinderen zijn vaak eerlijk en dat is het mooie van dit werk, ze zullen zeggen als ze iets niet willen of iets niet leuk vinden, dan kan jij je kwaliteiten tevoorschijn toveren om het kind toch een leuke dag te bezorgen en die lach aan het einde van de dag te zien. Verbonden aan de locaties zijn de senior pedagogisch medewerkers en de cluster manager, daar kan je altijd terecht met vragen en zijn de lijntjes kort. Het is een prachtig groeiend bedrijf, die graag meegaat met de tijd van nu.

Pluspunten

Afwisselend werk

Leuke locatie

In het begin als uitzendkracht overal gewerkt, verschillende locaties en dus ook verschillende gewoontes meegemaakt. Later als vaste invalkracht op één locatie gewerkt, zo leerde ik de kinderen en ouders beter kennen. En daarna vast contract gekregen en een vaste groep, wat superfijn was! Gedurende de tijd veel meegemaakt, zoals strenge maatregelen waardoor er veel stress onder collega's ontstond, en een erg strak schema voor de kinderen. Daarna kwam de eerste lockdown, en de tweede. Die zorgden ook voor de nodige onrust. Gelukkig is nu alles weer terug naar normaal en kunnen we hele leuke activiteiten doen met de kinderen!

Minpunten

JUS-uren (gelukkig is dat nu afgeschaft maar we ondervinden nog de gevolgen ervan), Vaak zitten bso's gevestigd in schoolgebouwen en niet altijd is de samenwerking optimaal

Leuke baan vol uitdagingen!

Ik ben 2,5 jaar geleden begonnen met het werken voor Kind en co als pedagogisch medewerker op een baby groep en als bso leidster, maar heb sinds kort de mogelijkheid gekregen om door te groeien naar senior pedagogisch medewerker.Tevens sta ik achter de positiviteit van het bedrijf dat ik ambassadrice ben geworden van Kind en co. Waardoor ik elke dag met een lach naar m`n werk toe ga is omdat ik top collega`s heb!

Pluspunten

Positiviteit, samenwerken, doorgroei mogelijkheden

Minpunten

Verschil in salaris tussen pm-er en senior is erg weinig

Stel een vraag over solliciteren of werken bij KMN Kind & Co. Onze community staat klaar om te antwoorden.Stel een vraag

3.7

• KMN Kind & Co
  • Fijne collega's, open communicatie, vrijheid in wat je wilt doen met de kinderen.